ARUS hà ottenutu a pruduzzione domestica è naziunale

ARUS
ARUS

Anatolian Rail Transportation Systems Cluster (ARUS) hè statu stabilitu in 2012 cù u scopu di pruduce sistemi di trasportu ferroviariu in Turchia cum'è marche naziunali è naziunali da u disignu à u pruduttu finali è purtendu e marche naziunali prodotte à un livellu competitivu in u mercatu internaziunale. L'impiegazione tutale di ARUS, chì hà 170 membri, supera 35 mila. Oghje, ARUS hè un gruppu chì hè diventatu maiò è hà scrittu a so propria storia di successu. Perchè ARUS hà pruduttu un totale di 212 veiculi di trasportu ferroviari di marca naziunale cum'è Bursa Silkworm è tram di marca Istanbul, Bursa Green City LRT, tram di marca Kayseri Talas, tram Kocaeli è Samsun Panorama, trambus Malatya TCV per a prima volta in u nostru paese in linea. cù u so scopu di prudutti di marca naziunale è naziunale. .

ARUS hè statu un esempiu in termini di domesticità

ARUS Cluster Coordinator Dr. İlhami Pektaş dichjara chì anu stabilitu u cluster cù a credenza di "Cooperazione, unità di putere è marca naziunale", è chì ci sò pruduttori in 22 pruvince da Ankara à Bursa, da Istanbul à Malatya, da Afyon à Sivas in u cluster chì copre u tutta l'Anatolia. Ricordendu chì u prucessu di implementazione di ARUS hè un esempiu per altri clusters, Pektaş face a valutazione seguente: "Durante 2012 licitazioni di acquisti di metro in 324, i nostri industriali accunsenu chì sti veiculi puderanu esse pruduciuti è ùn deve esse impurtati. Cum'è ARUS, avemu ghjucatu un rolu attivu in l'emissione di u Comunicatu di e Merchenzie Domestiche è l'attellu di u Programma di Cooperazione Industriale (SIP) per aumentà u requisitu di cuntribuzione domestica in compra straniera. U Programma di Cuuperazione per i Beni Domestici è l'Industria hè diventatu infine una pulitica statale. Avemu impostu un minimu requisitu di cuntribuzione domestica di 2015 per centu. Questu hè statu un passu impurtante in Turchia. Dopu à quessa, a cundizione di esse lucale hè stata introdutta in tutti l'offerta di u sistema ferroviariu. Attualmente, u tassu di cuntribuzione domestica hà righjuntu u puntu di 51 per centu. Chjamu questu "Cooperazione Naziunale". Avemu ottenutu questu. Avà pruducia "Marca Naziunale". I sistemi ferroviari servenu cum'è una marca naziunale in Bursa, Kocaeli, Samsun, Istanbul è Kayseri. Sicondu İlhami Pektaş, i prughjetti ponu esse realizati in sistemi di trasportu ferroviariu senza alcun sustegnu da l'esteru. Pektaş, chì vole chì e pulitiche statali sò create per questu, dice: "Prima chì ARUS entra in u settore, avemu compru un tram da l'esteru per 60 milioni di dollari. Avemu cuminciatu a produzzione è cascate à 3 milione di dollari ognunu. Ciò chì hà cambiatu; U prezzu hè cascatu per via di a cumpetizione. 1 miliardi d'euros in l'offerte di 2023 treni d'alta velocità è 96 metro, tram è Veiculi Light Rail (LRT), 7000 locomotive elettriche, 250 locomotive diesel, 350 treni suburbani è migliaia di vagoni di passeggeri è di merci, chì saranu offerti da ARUS finu à u 500, Inseme cù l'investimenti infrastrutturali, faremu una cuntribuzione significativa à a ritenzione di circa 20 miliardi d'euros in l'ecunumia naziunale ".

"Avemu vultendu à l'esportazione da a produzzione naziunale"

Cù sta nova visione di e pulitiche di produzzione domestica in l'industria turca, un requisitu minimu di cuntribuzione domestica di 2035 per centu hè necessariu per un totale di 700 miliardi d'euros in l'aviazione è a difesa, l'energia, i trasporti, a cumunicazione, i tecnulugii di l'informazioni è i settori di salute previsti per esse tenuti finu à chì. 51, almenu 360 miliardi d'euros, u mantene in u nostru paese. Ci hè un mercatu di circa 1.8 trilioni di dollari in u mondu. Pektaş dice chì cum'è ARUS, volenu acquistà una parte di stu mercatu cù l'esportazioni. Ricorda chì u settore, chì hà righjuntu in u passatu una cifra d'esportazione di 160 milioni d'euros, soprattuttu à i paesi vicini, hà esportatu 25 milioni d'euros à 85 paesi l'annu passatu per via di i prublemi in i so vicini.

Spieghendu u successu di l'esportazione di e cumpagnie chì cuminciaru à pruduce marche naziunali, Pektaş hà dettu, BozankayaSpiega chì in u scopu di u prughjettu di u metro di Bangkok Green Line, hà intrapresu a pruduzzione di 4 treni di metro (22 vagoni in totale), ognuna di i quali hè custituita da 88 vagoni, è chì pruducerà i corpi di 105 veiculi di metro. per u prughjettu di u Metro di a Linea Blu. BozankayaL'espurtazioni di questu annu seranu 50 milioni d'euros. Siconda, ancu Durmazlarexporta u primu tram naziunale di Turchia in Pulonia. U tram di mudellu Panorama hà da principià u so viaghju nantu à i rails Olsztyn da u 2020. L'accordu, chì copre a pruduzzione di 12 tram in a prima tappa, cresce in u periodu dopu è pò ghjunghje sin'à 24. DurmazlarU costu di l'offerta di tram sarà circa 20 milioni d'euros.

Enfatizendu chì ùn cunsideranu micca questi ratios abbastanza, Pektaş riassume cusì: "In quantu ARUS, realicemu u 2u prughjettu URGE di u Ministeru di l'Ecunumia. 30 cumpagnie participanu à visite d'oltremare in u scopu di URGE è facenu riunioni bilaterali faccia à faccia cù cumpagnie di sistemi ferroviari. U nostru scopu hè di pruduce è esportà marchi naziunali è naziunali da u disignu à u pruduttu finali è di aumentà 85 milioni d'euros à 500 milioni d'euros.

Surghjente: www.kobi-efor.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*