Autobus municipali è tramvii gratuiti durante u Festival in Gaziantep

A municipalità metropolitana di Gaziantep hà finitu i so preparativi per i citadini per passà e vacanze in un ambiente còmode, tranquillu è sicuru.

A municipalità, chì offre comodità à i citadini in più di alcune misure nantu à u trasportu, shopping sicuru, cimiteri, turisimu è zoni di macellazione sacrificale, hà pigliatu misure per furnisce una festa pacifica durante è prima di a festa di Eid al-Adha di 9 ghjorni.

BUS E TRAM MUNICIPAL GRATIS DURANTE A VACANZA

Mentre l'autobus è i tram chì appartenenu à a municipalità metropolitana di Gaziantep seranu liberi durante e vacanze, l'autobus di a municipalità metropolitana furnisceranu servizii di trasportu gratuiti da a piazza Balıklı à Yeşilkent è u cimiteru di Asri à a vigilia di u ghjornu, in più di servizii di autobus gratuiti.

Altri autobus publichi traspurtaranu i citadini à un scontu (prezzu di i studienti).

8 MIL PEZZI DI PINE E YASİN SHERIFF SERÀ DISTRIBUTI

A Direzzione di u Cimiteru di a Municipalità Metropolitana, chì servirà i citadini cù a so squadra 24 ore à ghjornu durante e vacanze, distribuirà circa 8 mila gigli, piantini di pinu è Yasin'i Şerif gratuitamente in i cimiteri in u centru è i distretti. A distribuzione di Çam è Yasin'i Şerif sarà fatta in i cimiteri di Gaziantep è ancu in i cimiteri di u distrittu.

In i cimiteri induve l'arrangiamentu medianu cintrali, i travaglii di asfaltamentu è di pulizia sò realizati, u Quran serà lettu cù un sistema di annunziu di 24 ore.

A terra rossa serà ancu datu à i citadini chì a volenu in u cimiteru. In u cimiteru induve tende, acqua è tè seranu servuti; U Sistema d'Informazione Cimiteru (MEBIS) hè statu aumentatu à dui.

Per d 'altra banda, da u primu ghjornu di a festa, spraying serà fattu in i lochi di sacrifiziu. Inoltre, i squadre spruzzaranu i cuntenituri di basura durante e vacanze.

U "SQUAD CASE VICTIME" CONTINUÀ A LAVARE

Intantu, a "squadra di cattura di vittime", cumpresi i veterinari, cuntinuerà à travaglià sta festa per catturà e vittime chì scappavanu da e mani di i so patroni da u Dipartimentu di Prutezzione di a Vita Naturale di a Municipalità Metropolitana.

A squadra speciale, chì servirà cù una squadra di 20 persone durante a festa, anestetizarà e vittime scappate cù una agulla o catturà a vittima cù un filu è li consegna à i so patroni.

I citadini puderanu ghjunghje à a squadra in carica da a linea "ALO 153" finu à a fine di a festa, cumpresa a vigilia. A squadra assisterà i citadini in cunfurmità cù e richieste.

U Dipartimentu di Prutezzione di a Vita Naturale macellarà animali chjuchi è bovini durante a festa à l'Abattoghju Nizip.

2 MIL AIUTI FAMIGLIA

Per d 'altra banda, Food Bank, chì serve sottu à u Dipartimentu di Salute è Servizii Suciali, furnisce aiutu di carne à e famiglie di i zitelli orfani è studienti chì anu ricevutu furmazione da GASMEK.

Identificà 2 XNUMX famiglie in bisognu, i funzionari di u Bancu Alimentariu si sò andati in e so case è consegnanu a carne à i so patroni prima di l'Eid-al-Adha.

I RECLAMI SERÀ FATTI "ALO 153"

Inoltre, e squadre motorizzate, mobili, civili è ufficiali chì servenu sottu à u Dipartimentu di Pulizzia piglianu misure contr'à i mendicanti, i venditori ambulanti è i venditori ambulanti non autorizati, mentre intensificanu e so ispezioni in i prudutti offerti in vendita è in ambienti di vendita, fora di l'ispezioni di rutina in l'imprese induve compra di i citadini.

A squadra civile è l'ufficiali di pulizie in vestiti ufficiali sò stati assignati per prevene ogni negatività per l'ora di 24 finu à a festa, tenendu in contu a densità di shopping in i zoni pedonali chjusi à u trafficu.

Inoltre, l'ispezioni seranu intensificate in l'absenza di parcheghji, l'arterie principali di a cità, in particulare e strade è e strade, fora di i spazii di macellazione sacrificale designati. Intantu, i citadini sò stati dumandati à esse più sensibule per ùn fà micca stirare i capi in u circondu di u Castellu, longu à a cala è altre strade, è micca di cummerciu di pelle nantu à i pavimenti.

L'azzione legale serà presa contr'à quelli chì ùn rispettanu micca i prublemi specificati è causanu a contaminazione ambientale. Inoltre, i citadini puderanu signalà tutte e negatività ch'elli sperimentanu durante e vacanze chjamendu a linea "ALO 153" di a Municipalità Metropolitana.

PARKOMATS GRATIS DURANTE LE VACANCES

Per chì i citadini ùn anu micca prublemi cù u parcheghju in a cità, i zoni parkomat seranu gratuiti durante a vigilia è a festa.

L'ufficiali di u Dipartimentu di Pulizia, a Direzzione di u Traffic Branch hà pigliatu misure per assicurà chì ùn ci era micca prublemi cù u trasportu durante e vacanze è chì ùn ci saria micca disturbu in e linee di trasportu publicu durante a festa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*