U più grande Greenbrier-AstraRail d'Europa acquista una parte di a maiò parte di u turcu Rayvag

Greenbrier
Greenbrier

Greenbrier-AstraRail, u più grande fabricatore di vagoni d'Europa, hà acquistatu a maiò parte di a cumpagnia turca Rayvag Vagon, basatu in Adana. U 32 per centu di l'azzioni di a cumpagnia hè stata cun u fundatore Asım Süzen. Greenbrier - AstraRail, una di e cumpagnie di u gruppu Greenbrier Europe, hè stata creata l'annu passatu per operare in Europa cù a fusione di e cumpagnie americane Greenbrier è AstraRail, una di e più grandi in u settore. Dopu à sta fusione, a cumpagnia di Pulonia hè diventata a più grande cumpagnia di fabricazione, ingegneria è riparazione di vagoni d'Europa.

L'ultima tappa di Greenbrier - AstraRail, induve 6 mila persone travaglianu in i so stabilimenti di produzzione in i paesi 4 è tutte e operazioni, era Turchia. A cumpagnia hà intrutu in u mercatu di vagoni in rapida crescita in Turchia acquistendu 68 per centu di l'azzioni di Rayvag Vagon, basatu in Adana. U prezzu di vendita ùn hè statu divulgatu.

Prima di a fusione di Greenbrier cù AstraRail, ci era una notizia in a stampa chì vulia stabilisce una fabbrica in Turchia è pruduce 1000 vagoni annu. A cumpagnia hà sceltu per entre in Turchia micca per stabilisce una fabbrica, ma per cumprà una cumpagnia.

In a dichjarazione fatta da a cumpagnia, hè statu dichjaratu chì Turchia hè un ponte di trasportu assai impurtante trà l'Asia è l'Europa è chì ci sò serii opportunità in u mercatu di vagoni, attirà l'attenzione à i spedizioni ferroviari intercontinentali.

In a dichjarazione, hè stata sottolineata chì u settore di u trasportu di merci in Turchia cresce rapidamente è chì u guvernu turcu hè decisu à mudernizà u sistema ferroviariu esistente. U passaghju di a lege in u 2014, chì hà apertu u trasportu di passageri è di merchenzie nantu à e ferrovie à u settore privatu, hà aumentatu l'attività di trasportu nantu à e ferrovie è hè previstu di ghjunghje à un voluminu di 2023 milioni di tunnellate in 65.

U presidente è CEO di Greenbrier, William A Furman, hà ancu fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu è hà dettu: "Videmu a Turchia è u Mediterraniu cum'è chjave in u sistema di trasportu glubale. "L'entrata in Turchia hè perfetta per noi in quantu à espansione e nostre operazioni in Europa", disse.

Fundatu in u 2007, Rayvag hè un fabricatore di vagoni è pezzi di ricambio basatu in Adana. Asım Süzen, u fundatore di a cumpagnia, possederà 32 per centu di l'azzioni dopu a vendita.

Evaluendu l'accordu, Süzen hà dettu ch'elli vulianu cresce cum'è Rayvag, ma a crescita à questa scala ùn puderia micca esse ottenuta senza l'investimentu di Greenbrier.

Süzen hà dettu: "Greenbrier - L'esperienza di AstraRail in cuncepimentu di treni di carichi in cunfurmità cù i standard ferroviari europei, è ancu i so sistemi di produzzione di prima classe è e pratiche di furnimentu, rafforza a pusizione di Rayvag per a dumanda sempre crescente in u trasportu ferroviariu di Turchia. "A forza finanziaria di Greenbrier furnisce ancu à Rayvag un partenariatu chì risponderà à a crescita significativa prevista in Turchia in l'anni à vene", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*