U Ministru Turhan hà inspeccionatu u ponte di Cevizdere

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Mehmet Cahit Turhan hà fattu investigazioni in i zoni affettati da l'inundazione in Ordu.

U Ministru Turhan hè ghjuntu in u distrittu di Unye da l'aeroportu di Çarşamba per strada.

Turhan hà esaminatu u Ponte di Cevizdere, chì furnisce u trasportu nantu à a Strada Costiera di u Maru Neru in u locu di Cevizdere è hà colapsatu per via di piovi forti.

Turhan, chì hà ricevutu infurmazioni da Ümit Hüseyin Güney, u guvernatore di u distrittu di Ünye, è Ahmet Çamyar, u sindaco di Ünye, hà ancu ascoltatu i prublemi di i citadini.

Turhan hà ancu esaminatu i spazii dannighjati è i ponti colapsati intornu à Cevizderesi.

Turhan, chì dopu hà visitatu i feriti à l'Hospital di u Statu Ünye è hà ricevutu infurmazioni da u so Medicu Capu Güray Yılmaz, hà trasmessu i so desideri di ricuperazione.

Hasan Arslan, unu di i feriti, hà dettu à u Ministru Turhan di e so sperienze è hà dettu: "Allah Onnipotente ci hà datu per campà sta vita. Eramu sottu à e macerie. Pudemu ùn pudemu micca esce da quellu fangu ". disse.

U Ministru Turhan, chì si n'andò ancu in u distrittu di Fatsa, hà ricevutu informazioni da u guvernatore di u distrettu di Fatsa Mehmet Yapıcı è u sindaco di Fatsa Muharrem Aktepe da u fiume Elekçi.

U Ministru Cahit Turhan hà trasfirutu à u Guvernu di Ordu dopu i so esami.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*