U presidente Şahin hà premiatu i vincitori di a scola cù e biciclette

A municipalità metropolitana di Gaziantep hà premiatu i studienti 250 chì si sò classificati primi in liceu è liceu in u distrittu di Şahinbey cù e biciclette.

A Municipalità Metropolitana, chì ùn si scurda micca di i studienti di successu, hà distribuitu biciclette à i studienti di u liceu è di u liceu per motivà i studienti in a so vita educativa.

Parlendu à a cerimonia di distribuzione di bicicletta tenuta à a Direzzione di u Distrettu di Şahinbey Yahya Kemal Beyatlı High School, Fatma Şahin, Sindaca di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, hà dettu ch'ella crede di cori chì i studienti di successu piglianu pusizioni impurtanti à livelli di guvernu in u futuru.

Şahin hà dettu: "Consegnamu e so biciclette à 250 studienti di successu, sò u nostru futuru, simu fieri di elli. Investemu in u futuru, vulemu chì i nostri figlioli ricevenu educazione in cundizioni megliu in ogni campu. 18 mila zitelli anu benefiziu da e scole d'estate chì avemu apertu durante e vacanze d'estate. Avemu da assicurà a trasfurmazioni mentale in a sucetà cù i caffè di libri chì apremu in i parchi. Avemu facilitatu per i nostri studienti l'accessu à i libri. I nostri figlioli, chì anu da aduprà e biciclette chì distribuemu, anu da fà una vita sana è fà sport.

U presidente Fatma Şahin, chì hà dichjaratu chì i zitelli chì sò cresciuti cù valori spirituali è ancu a cunniscenza muderna di l'educazione formanu l'avvene di u paese, hà dichjaratu chì a forza di travagliu addestrata aghjunghje un valore aghjuntu à l'ecunumia di u paese.

Dopu à i discorsi, u presidente Şahin hà distribuitu e so biciclette à i studienti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*