Sindaco Tuna: "A crucivia finisce prima di l'apertura di e scole"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Assoc. Dr. Mustafa Tuna hà esaminatu i crucivia è i travaglii stradali chì hà iniziatu per fà u trafficu di a capitale ancu più còmode.

U sindaco Tuna, chì vulia chì i travaglii di traversata di u ponte, chì purteranu una grande suluzione à a densità di trafficu in e regioni in cui si trovanu, da esse cumpletu prima di l'apertura di e scole, hà dettu: "Spergu chì avemu finitu i travaglii à tempu".

BEI TÈ À LA STAZIONE DI TAXI...

U sindaco Tuna era accumpagnatu da Vedat Üçpınar, Capu di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana, durante l'esame di l'intersezzione è di i travaglii stradali.

U sindaco Tuna, chì hà visitatu per a prima volta l'area induve hè statu realizatu u travagliu di Akköprü Junction Arrangement, hà passatu un pocu di tempu cù i cunduttori di taxi à l'Et-Balık Metro Taxi Stop, chì l'hà invitatu quì. sohbet e beie tè.

In particulare cù i cummercianti di i cunduttori di taxi chì anu ringraziatu u presidente Tuna per i so travaglii di trasportu. sohbetDopu a custruzzione di Samsun Road Türk Telekom Front Underpass Bridge, Metropolitan Municipality Mayor Assoc. Dr. Mustafa Tuna hà esaminatu l'opere in u situ è ​​hà ricevutu infurmazioni da l'autorità di a cumpagnia pertinente.

U sindaco Tuna, chì hà visitatu l'opere nantu à e strade di a capitale senza piantà tuttu u ghjornu, si n'andò in e zone di travagliu stradale intornu à a Strada di Cunnessione Göksu-Çakanlar è l'Hospital di Bilkent City, rispettivamente, è cuntinuò e so investigazioni.

U presidente Tuna, chì hà ancu esaminatu u Konya Yolu Dikmen Entrance Köprülü Junction (Kepekli Junction), l'ultima tappa di a tour di capitale, hà ricevutu infurmazioni da i funzionari di a cumpagnia pertinenti.

GRANDE ATTENZIONE DI L'IMPIEGATI È DI I CITTADINANI

U presidente Tuna, chì hè statu accoltu cù grandi manifestazioni d'affettu da i citadini è i travagliadori stradali in ogni regione chì hà visitatu, ùn hà micca ricusatu e richieste di fotografia di tutti i citadini, grandi è chjuchi.

U presidente Tuna, chì era spessu interrottu durante i so ispezioni, sustinutu da corne, è si sentenu voci di "ringraziu" da i finestri di i veiculi, hà ancu urdinatu à i cuntratturi di e cumpagnie chì participanu à a custruzzione di strade è junctions per compie l'opere ditte prima di u e scole sò state aperte.

"Spergu chì serà finitu à tempu"

Dichjarà chì u novu crucivia, chì darà una soffiata d'aria fresca à u trafficu d'Ankara, hè di grande impurtanza per un flussu di trafficu ininterrottu è fluidu è chì travaglianu per esse cumpletu u più prestu pussibule, u sindaco Tuna hà dettu: "Avemu esaminatu u travagliu. fattu in situ. Avemu ancu avutu discussioni cù i cuntratturi per a fine rapida. Spergu chì ci hè un travagliu diligente per finisce u travagliu à tempu. Se Diu ùn dà micca prublemi à l'accidentu, avemu finitu u travagliu à tempu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*