Cars elettriche sviluppate da Derindere

Fundata da Özkan Derindere è Önder Yol in u 2007, DMA Derindere Motor Vehicles hà realizatu e so attività dapoi parechji anni rializendu studii di R&D estensivi è trasfurmendu i risultati di sti studii in prudutti. Hà introduttu a so prima vittura in u 2013 è u mette in u mercatu.

DMA, chì hà una tecnulugia di classa mundiale in Sistemi di Storage Energy grazia à i so studii di R & S per parechji anni, hà u scopu di pruduce u "primu" veiculu XNUMX% elettricu di Turchia cunducendu centinaie di veiculi sviluppati ottenendu u primu certificatu di appruvazioni TYPE in Turchia.

I veiculi elettrici attualmente in trafficu è sviluppati anu una capacità di bateria di 53 kilowatt-ora. Quandu caricate è riempia sta bateria, pudete viaghjà 450 km. A putenza di u mutore 62 kW. Puderanu accelerà finu à 160 km / h. Hanu ancu assai equipamentu. DMA guarantisci ancu sti vitture per 3 anni o 100 km. Ùn ci hè micca dannu à l'ambiente. Funzioni cum'è l'assenza di cambiu di marcia, u rumore quasi zero è u livellu di vibrazione furnisce superiorità in termini di cunfortu cumparatu cù i veiculi tradiziunali.

Derindere Motor Vehicles offre 100 per centu veiculi elettrici cù tecnulugia DMA, sviluppata da ellu stessu, in affittu è vendita. In u risultatu, ci hè un potenziale DMA chì cresce tranquillamente da Turchia.

U software di carica di batterie, etc., chì sò i punti più impurtanti per i veiculi elettrici. Hè prumessu chì e parti chì custituiscenu u cervellu di u veiculu, cum'è a vittura, sò stati sviluppati cumplettamente da ingegneri turchi. Ci hè ancu una reta di stazioni di carica chì DMA hà cuminciatu à stabilisce in tutta a Turchia.

DMA, l'unicu centu per centu fabricatore naziunale di veiculi elettrici cù a tecnulugia di Turchia, travaglia ancu cum'è un hibridu cù l'Elettricità è l'Idruru di Boru di Sodiu inseme cù Tübitak MAM è l'Istitutu Naziunale di Ricerca di Boru.

Surghjente: www.ilhamipektas.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*