Investigazione in situ di l'incrocio multipiani di Turgutlu

Fevzi Demir, Capu di u Dipartimentu di Custruzzione è Riparazione di Strada di a Municipalità Metropolitana, chì hà esaminatu a seconda tappa di u Prughjettu di Interchange Multi-Storey è Implementazione Strada, chì hè in custruzzione in Turgutlu da a Municipalità Metropolitana di Manisa, hà rispostu à e speculazioni chì sò prova à esse creatu in u publicu nantu à l'opere. Dichjarà chì a custruzzione hè stata lasciata incompiuta è chì sò state create speculazioni chì saria difficiule di cumpletà, Demir hà dettu chì u prughjettu hè unu di i più grandi intersezioni affundate in Turchia, è hà dettu: "Dopu à a fine di u spustamentu di l'infrastruttura di altre istituzioni è urganisazioni, a nostra sucietà di l'imprenditori compie l'opere rimanenti in pocu tempu è li offre à u serviziu di i nostri citadini.

Per prevene a perdita di vita è di pruprietà in Turgutlu è per minimizzà a densità di trafficu, a prima fase di u Prughjettu di Interchange Multi-Storey and Road Application, chì a municipalità metropolitana di Manisa hà iniziatu à custruisce in u distrittu, hè stata messa in serviziu cù a participazione. di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Manisa Cengiz Ergün in i mesi passati. Cù a messa in opera di a prima fase di u prugettu, a custruzzione di quale hà iniziatu nantu à l'autostrada D300, cunnisciuta cum'è l'autostrada İzmir-Ankara, a sicurezza di u trafficu in u distrittu hè aumentata à un altu livellu. A Municipalità Metropolitana cuntinueghja à travaglià in a 2a fase di u prugettu per finisce a brama di l'intersezzione muderna chì l'abitanti di u distrittu si sentenu dapoi anni. In questu cuntestu, Fevzi Demir, Capu di u Dipartimentu di Custruzzione è Riparazione di Strada di a Municipalità Metropolitana, inseme cù u Manager di Strada Kurtuluş Kuruçay è l'autorità di a cumpagnia di l'imprenditori, anu fattu un esame in a 2ª Tappa di l'Interchange Multi-Storey and Road Implementation. Prughjettu.

Risposta à a critica ingiusta
Dichjarà chì ci hè un tentativu di creà speculazioni negative in u publicu in quantu à a 2ª Tappa di u prugettu, u Capu di u Dipartimentu di Custruzzione è Riparazione di Strada di a Municipalità Metropolitana Fevzi Demir hà dettu: "A 1ª Tappa di u Prughjettu di Interchange Multi-Storey Turgutlu hè stata finita è aperta à trafficu cù a participazione di u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün. Da u tempu à u tempu avemu una quantità di sensazioni. Sentemu critichi negativi chì a custruzzione ùn hè micca finita è chì serà difficiule di compie. Quelli chì facenu sti critichi, sò sicuru chì ùn anu mai martellatu un chiovu in u muru in a so vita. Ùn anu micca a minima idea di cumu sta pruduzzione hè realizata ".

"Anu travagliatu 24 ore"
Indicà chì a cumpagnia di l'imprenditore travaglia nantu à una basa di 24 ore in a prima fase di u prughjettu, Demir hà dettu: "Avemu finitu a prima fase di u Prughjettu di Interchange Multi-Storey Turgutlu è l'abbiamu apertu à u trafficu in un cortu periodu di 1 mesi. . Perchè quì, l'amichi anu fattu questu travagliendu nantu à una basa di 7 ore. Se i nostri amichi avianu seguitu un periodu di travagliu più normale in a prima tappa di stu prughjettu, ancu a 24ª Tappa di u Prughjettu di Intersezione Multi-Storey Turgutlu ùn puderia micca esse cumpletata è messa in serviziu avà ", disse.

"I travaglii ùn sò micca sottu à u cuntrollu di una sola istituzione"
Enfatizendu chì ci sò altre istituzioni è urganisazioni chì travaglianu à l'incrociu mudernu oltre à a Municipalità Metropolitana, Demir hà dettu: "Stu locu ùn hè micca solu un fallimentu. A strada principale chì divide Turgutlu in dui. Siccomu divide Turgutlu in dui, ci sò parechji punti chì deve esse spustatu, da l'acqua potabile, u gasu naturale, a linea di pioggia, à u gasu naturale. Di sicuru, i spustamenti in a seccione di lavanda sò stati cumpletati. Allora chì u travagliu hè statu finitu. In quantu à i travaglii in a 2ª tappa, ci hè un studiu di spustamentu realizatu da a nostra Direzzione Generale di MASKI nantu à l'acqua potabile. Dopu, Aksagaz hà un travagliu di spustamentu da fà quì. Gediz Elektrik hà un studiu di spustamentu da fà. Queste cose ùn succede micca immediatamente da oghje à dumane. Cuncepiscenu prughjetti di stu tipu in istituzioni, sò appruvati da e so Direzzione Generale. Allora vanu à u modu di ottene una indennità. Allora questu piglia tempu. Questu hè cumu si travaglia in Turchia. Micca tutti l'altri travaglii sò sottu à u nostru cuntrollu. Nè u gasu naturale hè sottu u nostru cuntrollu, nè l'electricità hè sottu u nostru cuntrollu. Dunque, u prugressu hè fattu secondu altre istituzioni ".

"Nisun travagliadore ùn hà alcunu creditu"
Enfatizendu chì e critiche ingiuste sò state fatte senza avè a cunniscenza di u travagliu fattu, Demir hà dettu: "Avemu ancu intesu dichjarazioni chì a cumpagnia di l'imprenditore hà crediti per i travagliadori in quantu à stu travagliu è chì stu travagliu duverà dumane. Cum'è l'aghju dettu un mumentu fà, quelli chì dicenu queste parolle sò omi chì ùn anu micca trattatu di sti affari tutta a so vita è ùn anu micca sudatu. Quelli chì sò in questu affari sanu chì. Un annunziu hè publicatu in u locu di travagliu prima di ogni pagamentu di prugressu hè fattu. Un annunziu hè preparatu cù a firma di u rappresentante di u travagliu è di l'ingegneri di cuntrollu. In questu annunziu, quelli chì riceveranu i travagliadori sò dumandati à dumandà à l'amministrazione. Questa publicità ferma in u locu di travagliu per 10 ghjorni induve i travagliadori l'utilizanu assai. Allora, un rapportu hè fattu chì ùn ci hè micca creditu di l'impiegati durante stu periodu di annunziu. Stu record hè in corso. Dopu quì, u pagamentu hè fattu. Finu a data, ùn ci hè stata una dumanda per un travagliadore per esse pagatu per stu travagliu ", disse.

Dà infurmazione nantu à i Studii
Dichjarà chì tutti i travaglii realizati sò interconnessi, Demir hà dettu: "Per quessa, u nostru travagliu cuntinueghja quì. Ci hè un spustamentu di MASKİ nantu à u primu ponte. A nostra Direzzione Generale avia finitu u travagliu di spustamentu. Ci era una fila nant'à u ponte ch'elli avianu fattu temporaneamente per ùn lascià a cità senza acqua. Stallà ancu sta linea sta settimana. In quantu avemu seguitu, TEDAŞ hà appruvatu u so prughjettu ligatu à u spustamentu quì à a so Direzzione Generale. Attualmente travaglianu nantu à a fornitura di materiali. Aksagaz entrerà dopu chì Tedaş hà finitu u so travagliu. "Queste sò tutte cose interconnesse", disse.

"Unu di i più grandi crucivia di Turchia"
Demir hà dettu chì u prughjettu hè unu di i più grandi passaggi di Turchia: "Avemu custruitu una linea d'acqua di pioggia quì, 6 chilometri. Avemu custruitu una linea di fognatura, 3 chilometri. 10 mila tunnellate di ferru sò stati utilizati quì finu à avà. I terreni equivalenti à 10 mila tunnellati di camioni sò stati eliminati da i travaglii. Se u sudore di i nostri amichi chì travaglianu quì hè ignoratu è alcune critiche sò fatte, ùn ci hè nunda da dì à elli ", disse.

"Nimu ùn deve dubbità"
Addendu chì a cumpagnia di l'imprenditore compie u restu di l'opere in pocu tempu dopu chì i travaglii di spustamentu ligati à altre istituzioni sò finiti, Demir hà dettu: "Questu era unu di i grandi scopi di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Cengiz Ergün. Ùn hè micca un prughjettu chì tutti ponu fà. I grandi capi decidenu stu tipu di travagliu. Ma i grandi capi facenu. U grande presidente di u Metropolitan hè ancu pigliatu passi fermi versu a fine di stu prughjettu. Chì nimu dubita. Dighjà u 75 per centu di u nostru travagliu hè statu finitu finu à avà. In quantu à u trafficu, 85 per centu di i veiculi utilizanu sta strada. Dopu chì i spustamenti ligati à l'altri istituzioni sò finiti, spergu chì a nostra cumpagnia di l'imprenditori compie l'opere restante in pocu tempu è li offre à u serviziu di i nostri citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*