Target 2040 per l'usu generalizatu di e biciclette in İzmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà accoltu u workshop urganizatu cù a participazione di esperti lucali è stranieri in u scopu di a "Rete Metabolica di Bicicletta Izmir". In l'attellu induve l'ugettivi per l'annu 2040 sò stati discututi, i suggerimenti sò stati spartuti per fà chì a bicicletta aduprate un modu di trasportu rendendu più diffusa in İzmir.

U workshop "Izmir Metabolic Bicycle Network", urganizatu in cuuperazione cù WRI (World Resources Institute) Turkey Sustainable Cities, Izmir Metropolitan Municipality and Fabrication, hè statu tenutu in a Storia Factory Coal Gas. Cù a participazione di esperti lucali è stranieri, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Dr. Sırrı Aydoğan hà dettu: "Quantu più forte İzmir diventa in a so rete di bicicletta, più pratiche ecologiche sustenerà. Cum'è una municipalità, simu determinati à espansione a reta di bicicletta. In a nostra cultura, a bicicletta era vistu cum'è un mezzu di divertimentu per i zitelli. S'elli m'avianu dettu 60 anni fà chì a bicicletta era un mezzu di trasportu chì sferisce i citadini di a cità, ùn l'averia micca cridutu, o piuttostu ùn ci puderia micca pensà.

Cù a pianificazione curretta, l'usu di e biciclette diventerà generale
A Direttrice di a Rete Economica di l'Ambasciata Olandese, Attache Helene Rekkers, hà dettu chì l'obiettivu di l'avvenimentu era di mantene in vita un İzmir sustenibile è vivable. Dà esempi da dui paesi, Rekkers hà dettu:
"L'Olandesi sò famosi per e so biciclette è e piste ciclabili. Ancu s'è Amsterdam hè vistu cum'è un paradisu di bicicletta oghje, l'autobus, i treni è e vitture sò stati utilizati com'è mezi di trasportu per parechji anni. Ma i capi di a cità anu decisu di fà un cambiamentu. Cù u sviluppu di e camini di bicicletta, u turismu hè aumentatu è sta situazione hè diventata attrattiva per i turisti. Amsterdam hà utilizatu bè u prughjettu di a strada di a bicicletta, ma Pechino, a capitale di a Cina, hà tradizionalmente utilizatu bicicletta da u passatu, ma questu ùn pudia micca travaglià quì, postu chì u paese ùn hà micca basatu a so pianificazione urbana nantu à e biciclette. Sfortunatamente, e biciclette sò sparite da a cità. Pechino hè pienu di vitture è a contaminazione di l'aria hè aumentata. Avà cercanu di vultà à quandu i bicicletta eranu occupati. U mo suggerimentu serà di travaglià u sognu di popularizà a bicicletta in u trasportu.

E cità anu ancu un metabolismu.
Eric Frijters, u fundatore di l'uffiziu di l'architettura famosu Fabrications, hà sottolineatu chì e cità anu un metabolismu cum'è e persone, mentre u direttore di WRI Turkey Sustainable Cities Dr. Güneş Cansız hà dichjaratu chì cù a "Rete di Bicicletta Metabolica", l'aria di İzmir serà più pulita, l'attività turistica aumenterà è u valore di a terra in a cità aumenterà.

unu di i 4 prughjetti
U prughjettu "İzmir Metabolic Bicycle Network", chì hè statu realizatu in u scopu di u prugettu intitulatu "Città Sostenibili è Inclusive per Design" in cooperazione cù u Fondu Olandese per l'Industrie Creative è u Ministeru di l'Affari Esteri Olandese, è sviluppatu in partenariatu cù Famosa ditta di architettura / pianificazione FABRIcations è WRI Turkey Sustainable Cities, hà ricevutu supportu da Turchia. Era trà i quattru prughjetti eligibili. Cù u prughjettu sopra menzionatu, hè stata preparata una strategia per u 2040 è era destinata à incuragisce un usu più efficiente di e risorse aghjunghjendu altre funzioni à i percorsi ciclistici previsti per esse custruitu in İzmir in i prossimi anni, in linea cù e strategie è i prughjetti di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*