154 Parcheghju di vittura in a Stazione Mamak di Başkentray

Cù a cumissioni di u Prughjettu Başkentray, l'area verde è i travaglii di paisaghjolu di a linea restante in i cunfini di Mamak cuntinueghjanu senza interruzzione.

U sindaco di Mamak Mesut Akgül, chì hà esaminatu i studii ambientali di a fermata in Mamak Street, una di e arterie principali, hà dettu: "In tempu cù a comodità furnita da a linea in u trasportu, noi, cum'è a municipalità, preparemu ambienti induve i nostri citadini ponu realizà diverse attività evaluendu e zone circundante in u modu più efficaci ".

PARCHEGGIO PER 154 VEHICULE
À a fermata di Mamak, induve u paisaghjolu hè realizatu nantu à una zona di circa 9 mila metri quadrati, 4 mila 957 metri quadrati seranu divisi in spazii verdi, è ci saranu camini per caminari, parco giochi per i zitelli, zona fitness è pista di jogging. L'area di 2 mila 7 m628 sottu i pilastri di u ponte serà aduprata cum'è parcheghju. A zona, chì avarà una capacità di 2 veiculi, darà ancu à u trafficu un suspiru di sollievu.

CERCHEmu UN LOCAL IMPORTANTE IN A ZONA VERDE
Esprimendu chì anu realizatu un travagliu febbrile in i regulamenti ambientali cù l'apertura di a linea Başkentray, Akgül hà dettu: "Cerchemu un locu impurtante per u spaziu verde in i prughjetti realizati in Mamak. Mentre chì a quantità di spaziu verde per capita era 6,56 quandu avemu pigliatu l'uffiziu, stu numeru hà righjuntu 9 in 8,89 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*