MUTTAŞ è ÖTTA anu purtatu 100 volte di a pupulazione di Muğla

MUTTAŞ è Veiculi di Trasportu Pùblicu Privatu (ÖTTA), affiliati à a Municipalità Metropolitana di Muğla, anu purtatu 100 milioni 85 mila 610 passageri in tutta a pruvincia dopu u prughjettu "Trasformazione in Trasportu".

MUTTAŞ AND ÖTTA, chì furnisce un serviziu còmode à i citadini cù u prugettu "Trasformazione in u Trasportu" iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Muğla in 2015 per assicurà l'integrità di u serviziu cum'è a lege metropolitana, cuntinueghja à esse a scelta di i citadini.

Sicondu a dichjarazione scritta fatta da a Municipalità Metropolitana di Muğla, hè statu dichjaratu chì MUTTAŞ è ÖTTA anu purtatu 100 milioni 85 mila 610 passageri in tutta a pruvincia finu à avà. In a dichjarazione fatta, a Municipalità Metropolitana di Muğla hà attiratu l'attenzione à u fattu chì circa 175 mila passageri sò stati trasportati in tutta a pruvincia, è hà datu e seguenti parolle in a dichjarazione;

"U numeru di i nostri citadini chì preferanu i veiculi di trasportu publicu in tutta a pruvincia aumenta ogni ghjornu. MUTTAŞ affiliata à a nostra municipalità è ÖTTA, chì cuntrullemu, anu purtatu 100 milioni 85 mila 610 passageri in tutta a pruvincia finu à avà. Dopu avè guadagnatu a fiducia di i citadini è furnisce servizii di trasportu in 13 linee in 286 distretti, MUTTAŞ è ÖTTAS portanu una media di 175 mila passageri per ghjornu in tutta a pruvincia.

Enfatizendu chì cù u prughjettu di Trasfurmazione in u Trasportu, i citadini disabili ponu riceve u serviziu più facilmente, disse: "Avemu cumpiendu i nostri duveri in termini di municipalità suciale. Mentre facemu marciapiedi cù rampe per i nostri citadini disabili nantu à e nostre strade, mostremu sta sensibilità cù i nostri amichi chauffeur in i nostri veiculi. Cù veiculi di nova generazione adattati per l'accessu per i disabili, u serviziu di trasportu gratuitu hè statu furnitu à 2 milioni 100 mila cittadini disabili. Cittadini di più di 4736 anni, parenti di martiri è veterani, veterani, disabili, ecc., determinati da u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali in u scopu di a Legge N ° 65. U serviziu di trasportu publicu gratuitu hè statu furnitu à circa 13 milioni di passageri chì anu u dirittu di viaghjà gratuitamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*