TÜDEMSAŞ Avvia Versu Obiettivi 2035

U guvernatore di Sivas Davut Gül hà visitatu TÜDEMSAŞ in parte di a so visita à l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche. À a riunione tenuta, u subdirector generale Mehmet Başoğlu è u guvernatore Davut Gül anu rispostu à e dumande di i membri di a stampa nantu à TÜDEMSAŞ.

Facendu una dichjarazione annantu à TÜDEMSAŞ à i membri di a stampa, u guvernatore di Sivas Davut Gül hà dettu: "TÜDEMSAŞ hè ghjuntu à cumpete cù cumpagnie tedesche è cumpagnie austriache in u mondu. A nostra nova banca di prudutti hè in forma. Per andà à u mercatu europeu, u prucessu di certificazione è di qualità hè sparitu. A subindustria propria di TÜDEMSAŞ si sviluppa. Hè assai impurtante chì 10 persone sò impiegati in 600 cumpagnie in u settore privatu in a nostra industria organizata. Ùn ci hè un locu induve si riunite cum'è un gruppu. In 10 anni, stu numeru serà quasi millaie. U puntu impurtante hè, ci hè bisognu di carri in stu mercatu o micca? Comu avemu vistu, quandu avemu riunitu u rinnuvamentu di i vechji carri in u mondu, u rinnuvamentu di i carru in u nostru paese è l'aumentu di u trasportu ferroviariu, ci hè bisognu di carri di merci. Ci hè bisognu di TÜDEMSAŞ è di u settore privatu. Se TÜDEMSAŞ hè bè gestitu, pò cumpete bè, è emergenu boni travaglii di R&D in Sivas, venderemu prudutti sia in Turchia sia in u mondu. L'impiegati di TÜDEMSAŞ, vale à dì a gestione TÜDEMSAŞ, decideranu u futuru di TÜDEMSAŞ. Se TÜDEMSAŞ hè gestitu bè è pò cumpete, diventerà una sucietà di prima qualità in u mondu. "dissi.

GÜL "CRESCEMU SI FACEmu ciò chì simu ESPERTI"

U guvernatore Davut Gül hà dichjaratu chì ci hè statu un tentativu di creà una percepzione sbagliata in l'opinione publica di Sivas per anni, "Ci hè una legenda urbana. Chì TÜDEMSAŞ entre in l'industria di difesa, TÜDEMSAŞ duveria pruduce treni d'alta velocità, TÜDEMSAŞ deve entre in stu settore. Nimu hè necessariu. TÜDEMSAŞ crescerà ancu se facemu u travagliu chì sapemu bè, u travagliu in quale simu esperti. L'imprese chì facenu affari cù TÜDEMSAŞ crescenu ancu. Sarà ancu una locomotiva per a cità. Un altru benefiziu di TÜDEMSAŞ hè; TÜDEMSAŞ hè una scola. Chì tipu di scola ? A nostra persona ritirata face affari in u mercatu. Va è mette un tornu. O diventa un impiegatu ricercatu in altrò. Questu hè veramente impurtante. Sta cunniscenza, sta sperienza hè qualcosa chì ùn pò micca esse compru cù soldi da ogni altra parte. In questu rispettu, TÜDEMSAŞ hè una istituzione impurtante ". disse.

Mehmet Başoğlu, Vice Direttore Generale di TÜDEMSAŞ, hà dichjaratu chì i studii continuanu in linea cù a Visione Ferroviaria 2035 di u nostru paese determinata in i Cunsiglii di Trasportu; "Se guardemu à quelli chì entranu in l'area di sapè fà di a nostra cumpagnia trà questi miri; Sviluppà a flotta di ferrovia, aumentendu a parte di u settore privatu in a produzzione è u mantenimentu di i veiculi rimorchiati, aumentendu a parte di u settore privatu in l'operazioni ferroviarie à u 50%, aumentendu a parte di e ferrovie da 4% in u trasportu di merci à 15%. Cum'è unu di i stabilimenti più antichi è stabiliti di l'industria ferroviaria in u nostru paese, travagliemu in linea cù questi scopi ".

Başoğlu hà ancu aghjustatu chì secondu e dati di TCDD Taşımacılık AŞ, 2023 novi carri di merci sò necessarii finu à u 11.500 è 2035 novi carri di merci finu à u 33.000.

In più di u guvernatore di Sivas Davut Gül, i Direttori Generali Diputati di TÜDEMSAŞ è i dirigenti anziani anu assistitu ancu à a cunferenza di stampa.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*