Yapı Merkezi Cuntinueghja à Custruì a Linea di Treni più Veloci di l'Africa Orientale

Yapı Merkezi custruisce a linea di treni più veloce in l'Africa orientale. U Prughjettu Ferroviario Dar es Salaam - Morogoro di 1.224 km, chì hè a prima sezione di a linea tutale di 202 km, custituisce a parte più critica di a linea. Quandu hè finita, a linea di 5 parte cunnetta l'Uganda, u Rwanda, a Republica Democràtica di u Congo è a Tanzania, è apre ancu l'Africa orientale à l'Oceanu Indianu.

A cerimonia di iniziu di u prugettu hè stata fatta in Darüsselaam Pugu, da u presidente di Tanzania, Dr. John Pombe Joseph Magufuli, Ministru di u travagliu, i trasporti è e cumunicazioni Tanzanian Prof. Makame M. Mbarawa hè stata tenuta l'aprile 12, 2017 cù a participazione di a Republica Turca Dar es Salaam Charge d'affaires Yunus Belet, Yapı Merkezi İnşaat Vicepresidente Erdem Arıoğlu, General Manager Özge Arıoğlu, Membru di u Cunsigliu Emre Aykar è Project Manager Abdullah Kılıçlıç.

In u scopu di u prugettu per esse custruitu nantu à una basa turnkey; Ci hè una linea unica di 160 km da esse custruitu trà Dar es Salaam è Morogoro cù una velocità di cuncepimentu di 202 km / h, tutti i travaglii di cuncepimentu di a ferrovia, i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura, a stallazione di ferrovie, signalazione, sistemi di cumunicazione, fornitura di pezzi di ricambio, elettrificazione è furmazione di u persunale. Duranti u prughjettu di 30 mesi, un totale di 33 milioni di metri cubi di travagliu di scavi serà realizatu; Sarani custruiti 96 ponti di 6.500 metri è soprapassaggi, 460 canali, 6 stazioni è attelli di riparazione è mantenimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*