Locomotiva storica Purtata à Antalya Senza Ferrovia da Camion

Dopu à u vagone scrapped da TCDD, a municipalità di Kepez hà avà purtatu a prima locomotiva a vapore di u XXu seculu da Uşak à Antalya.

U sindaco di Kepez Hakan Tütüncü hà introduttu a locomotiva in Antalya, chì, dopu à u vagone di trenu, avà ùn hà micca treni. A locomotiva, chì hè stata acquistata da a Republica di Turchia State Railways (TCDD) è chì i travaglii di mantenimentu è riparazione sò stati realizati in Uşak, hà pigliatu u so postu nantu à i rails induve si trova a biblioteca di treni in DokumaPark. A locomotiva a vapore, chì hè stata purtata à Antalya in un camion speciale accumpagnatu da scorta di a polizia, serà aperta à i visitori di i citadini in DokumaPark in i ghjorni à vene. A locomotiva a vapore, chì hà viaghjatu à traversu parechji lochi storichi in i tarri anatoliani da u 1930 à u 1985, hè stata disattivata (decommissioned) da TCDD Highways quandu hà ghjuntu à a fine di a so vita di serviziu.

U vagone di trenu hè diventatu una biblioteca

Dichjarà chì anu realizatu travaglii estremamente impurtanti, u sindaco di Kepez, Hakan Tütüncü, hà dettu: "Avemu fattu un travagliu estremamente impurtante per i nostri zitelli è i nostri ghjovani trasfurmendu u nostru vagone scrappatu prima in una biblioteca. Questu hà attiratu assai attenzione. Era assai significativu chì u vagone di trenu hè statu trasfurmatu in una biblioteca. Hè statu un passu cun significatu assai prufondu in quantu à equipà i nostri figlioli cù l'amore di leghje libri in un ambiente assai simpaticu è favuritu è ​​migliurà a so cunniscenza di i treni è e ferrovie. Dopu stu passu, chì hè statu assai apprezzatu da i nostri figlioli è u nostru populu, avemu fattu un novu passu. A locomotiva chì vede daretu à mè oghje hè una di e locomotive a vapore prodotte in u principiu di u XXu seculu. "dissi.

Locomotiva storica in Antalya

Dichjarà chì a locomotiva a vapore hè stata prodotta in un numeru limitatu da i tedeschi, u sindaco Tütüncü hà dettu: "Questa locomotiva hè un esempiu di i treni chì anu cuminciatu à esse acquistatu durante u periodu Abdulhamid. L'avemu scupertu da i scrapyards di l'autostrade TCDD, l'avemu restauratu, è l'avemu purtatu da Uşak à Antalya. Sta locomotiva storica era un ughjettu impurtante chì cumpiava u fronte di u nostru vagone. Cù tutti questi, circhemu di spiegà l'avventura ferroviaria di Turchia, i so ricordi profondi è a storia. questu hè cusì impurtante per noi. E ferrovie sò ancu di grande impurtanza in quantu à a storia industriale è tecnologica. Ralleremu di i ricordi ch’avemu intrecciatu cù e rete di ferru in tutta a patria. Devu dichjarà chì e rete di ferru chì u Sultan Abdülhamit Khan hà purtatu in Turchia cù una grande visione sò stati sviluppati da Adnan Menderes in tutta a storia di a Republica, è chì anu migliuratu è guadagnatu una atmosfera completamente diversa durante u periodu di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan. Spiegheremu sta cronologia quì attraversu stu trenu. Avemu preparatu Antalya per u mumentu chì a ferrovia serà custruita in un futuru vicinu. ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*