L'impegni à u 3u Aeroportu impediscenu i voli diretti à Izmir

Turkey Hoteliers Federation (TÜROFED) Vicepresidente Mehmet İşler, dichjarà chì İzmir hè trattatu cum'è un figliastru in quantu à i voli diretti, hà dettu chì Turkish Airlines (THY) hè stata impedita di mette voli diretti à İzmir per via di l'impegni assuciati à u terzu aeroportu in Istanbul. "Ismir paga u prezzu di Istanbul?" Dumandendu à Isler, hà urigatu à e principali compagnie aeree à offre più voli diretti à Izmir.

A principiu di lugliu scorsu, Air Arabia Airlines hà iniziatu i voli da Izmir à Sharjah, Emirati Arabi Uniti (UAE). Cù i voli lanciati, e cunnessione dirette è di cunnessione da Sharjah sò state furnite da l'Aeroportu Adnan Menderes à parechje cità in a reta di volu di l'UAE. Hè dichjaratu chì i voli Izmir - Sharjah, chì sò realizati mutualmente trè ghjorni à settimana, continueranu per tuttu l'annu.

Sicondu a nutizia di Egehaber.com, Mehmet İşler, Vicepresidente di TÜROFED è Presidente di l'Associazione Turistica di l'Egeu è l'Associu di Alloghju (ETIK), hà dettu chì si curanu è apprezzanu i voli diretti lanciati da Air Arabia. Dichjarà chì anu sempre difesu a necessità di voli diretti à Izmir è spressione nantu à ogni piattaforma, İşler hà dettu: "Air Arabia hà intesu a nostra voce è hà pigliatu un approcciu pusitivu. Dopu Trabzon, Bodrum, Antalya è Istanbul, i voli diretti anu cuminciatu ancu à Izmir ", disse.

Spieghendu chì i voli Air Arabia, chì cumincianu cù un 10% di occupazione, anu righjuntu u 50% di occupazione, Mehmet İşler hà dettu chì u publicu di destinazione di Air Arabia hè i viaghjatori chì attribuinu impurtanza à a gastronomia, i shopping è i tour culturali. Dichjarà chì i voli diretti sò impurtanti per u turismu è l'ecunumia di Izmir, è chì Turkish Airlines deve cunsiderà Izmir cum'è un hub, İşler hà cuntinuatu cusì:

"THY sustene Istanbul dichjarà l'aeroporti Sabiha Gökçen è Atatürk cum'è hub, è l'industria di l'alloghju cù scali in voli di cunnessione longu. Ma İzmir hè sempre trattatu cum'è un figliolu. Dicemu chì THY deve definitivamente mette Izmir in a so agenda per i voli diretti. L'impegni assuciati à u terzu aeroportu di Istanbul impediscenu i voli diretti à Izmir. Vulemu dumandà, Izmir paga u prezzu di Istanbul?

Sottulineendu chì İzmir hè una cità turistica impurtante cù u so clima, a natura, a storia, a cultura, a gastronomia è, più impurtante, u so stile di vita, u vicepresidentu di TÜROFED è u presidente ETİK Mehmet İşler hà dettu: "İzmir ùn riceve micca i turisti chì merita è a parte chì merita. da u turismu". Dichjarà chì İzmir, chì hà un putenziale impurtante in quantu à a diversità turistica, ùn hè micca abbastanza cunnisciutu è micca prumuvutu, İşler hà dettu: "Per a prumuzione di İzmir, l'attacchi di promozione deve esse iniziatu. Più publicità significa più turisti. Iè, certi studii sò fatti, ma ùn sò micca abbastanza ".

Enfatizendu chì İzmir deve esse prumuvutu più attraversu a pianificazione strategica, Mehmet İşler hà aghjustatu chì altre compagnie aeree impurtanti anu da offre ancu più voli diretti à İzmir.

Surghjente: www.egehaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*