3 mila persone è 9 aerei veri seranu testati per u trasportu à u 10u aeroportu

I preparativi sò ghjunti à a fine à u Novu Aeroportu di Istanbul, induve u 29 d'ottobre di u 2018 u trasferimentu di l'aeroportu più grande di u mondu avarà. Dichjarà chì anu pensatu à ogni dettagliu per una operazione di trasportu perfetta, u presidente di l'operazione di l'aeroportu İGA è u direttore generale H. Kadri Samsunlu hà dettu: "Eseguiremu 3 grandi prucessi in u prossimu mese à u puntu di preparazione per l'operazione. In totale, useremu 9 mila persone è 10 piani reali. Seremu tistimunianze di un traslocu à una scala chì ùn hè mai statu fattu prima. Cù sta cunniscenza è sperienza, pudemu dì chì i migliori Turchi ponu fà stu travagliu ". disse.

Ci hè solu uni pochi di ghjorni per inizià l'operazione in u Novu Aeroportu di Istanbul, chì si prepara à diventà u core di l'aviazione mundiale. A furmazione cuntinueghja in u prucessu ORAT (Operational Readiness and Airport Transfer), chì hè chjamatu Operational Readiness and Airport Transfer in l'industria di l'aviazione.

Spartendu l'ultime informazioni nantu à ORAT, u presidente di l'operazioni aeroportuali İGA è u direttore generale H. Kadri Samsunlu hà dichjaratu chì i travaglii per apre l'aeroportu u 29 d'ottobre cuntinueghjanu à piena velocità in cunfurmità cù u pianu è u prugramma; "U trasferimentu in u Novu Aeroportu di Istanbul serà u più grande trasferimentu di l'aeroportu mai fattu in u mondu. Ùn ci hè un altru aeroportu in u mondu chì hè statu spustatu à 45 km. Avemu fattu u nostru travagliu meticulosamente dapoi u 2016 in quantu à u prucessu di trasferimentu à u Novu Aeroportu. À a tappa chì avemu ghjuntu, avemu finitu i furmazioni chì avemu datu à e compagnie aeree, servizii di terra è altre parti interessate in u prucessu di preparazione per l'operazione per ch'elli ponu abituati à l'aeroportu ". disse.

A squadra turca è i cunsultanti stranieri anu travagliatu da 2 anni!

U Direttore Generale Kadri Samsunlu, chì hà dettu ch'elli anu ricevutu consulenza da l'Aeroporti di Copenhague è Incheon in u Prughjettu ORAT da nuvembre 2016, hà dettu chì tutti travaglianu per l'aeroportu, l'aereo, a gestione, etc. in a squadra di l'ORAT cù sperienza in l'aviazione; Ellu spiegò chì 8 cunsultanti, una squadra di 60 persone è 100 persunale di operazione sò in turnu.

Samsunlu hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Ci sarà una transizione à un aeroportu chì riflette u putenziale di crescita è u putere di Turchia è apre una nova pagina in a storia di l'aviazione. Avemu finitu tutte e nostre preparazioni per u prucessu di traslassi à u Novu Aeroportu di Istanbul. In particulare in a prima parte di ORAT, Operation Preparation, avemu fattu un prugressu significativu. In u mesi dopu, faremu 3 grandi prucessi. Travagliemu nantu à i nostri scenarii nantu à 102 temi è avvenimenti diffirenti ".

U sughjettu di u nome di l'Istanbul New Airport serà determinatu da a decisione chì deve esse presa in u risultatu di e valutazioni da esse fatte cù l'autorità pertinenti nantu à i studii di ricerca realizati da i nostri membri di u Cunsigliu di Amministrazione in u mondu.

Ci saranu prucessi per milla, trè mila è cinque mila parsoni !

9 mila passageri, 18 mila valigie è 10 aerei veri !

U prucessu ORAT in Istanbul New Airport hà iniziatu in 2016. In a parte di furmazione di u prucessu ORAT, chì si compone di 4 tappe, sottu a dirigenza di a Direzzione Generale DHMI, THY, HAVAŞ, ÇELEBİ è TGS Ground Services managers è impiegati è impiegati di altre cumpagnie di stakeholder chì serviranu in l'aeroportu; 27 mila 522 furmazioni in aula è 28 mila 225 furmazioni in campu sò state datu. In u flussu ORAT, i prucessi di prova seguitanu a furmazione in aula è in u campu. 31 scenarii sò stati pruvati in l'operazioni di prova dapoi u 46 di maghju. Questi scenarii sò; In u periodu restante prima di l'apertura, cù a participazione di mille, trè mila è cinque mila persone, e teste veri seranu realizate cum'è s'ellu era accadutu avvenimenti assai diffirenti.

  1. Operazione di prova (l'ultima settimana di settembre): Serà realizatu cù 1000 passageri falsi, 2 mila bagaglii, circa 800 persunali appartenenti à attori operativi è istituzioni pubbliche, 2 aerei reali (THY), 50 Equipment di serviziu di terra.
  2. Operazione di prova (prima settimana d'ottobre): Hè previstu cù 3 mila passeggeri falsi, 6 mila bagaglii falsi, circa 1000 persone chì appartenenu à attori operativi è istituzioni pubbliche, 3 aerei veri, 150 Equipment di serviziu di terra.
  3. Operazione di prova (Secunna settimana d'ottobre): Hè prevista cù 5 mila passeggeri falsi, 10 mila bagaglii falsi, circa 1000 persone appartenenti à İGA, attori operativi è istituzioni pubbliche, 5 aerei veri, 200 equipaghji di serviziu di terra.

I prucessi coprenu i cosiddetti passageri chì entranu in l'aeroporti, trasmettenu i so bagaglii è sò diretti à l'aviò cù carte d'imbarco, cambiendu u postu sceltu è emettenu di novu i biglietti, truvannu a nova porta di u volu cù i segni di direzzione per i passageri di trasferimentu, trasmette i bagaglii à l'aeroportu. aviò è passageru à tempu, è assai altri scenarii. Duranti i prucessi, i piani d'emergenza da esse implementati in casu di fallimentu di i sistemi in l'aeroportu sò ancu pruvati.

L'infrastruttura di u sistema d'infurmazione hè pronta per l'apertura !

In u scopu di l'IT, fibra strutturale è cablatura di rame, rete wireless, sistema di sicurezza fisica, sistema d'informazione di volu, sistema di gestione di terminal, sistemi di check-in è imbarcu, pianificazione di risorse di l'impresa, centru di cuntrollu operativu di l'aeroportu, currispondenza di bagagli, classificazione è partenza lucale. i sistemi di cuntrollu sò operativi, a preparazione cuntinueghja.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*