Cù u sustegnu di l'IMM, 500 Ciclisti Pedali 42 Km !

Cù l'urganizazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, in u scopu di a "Settimana Europea di a Mobilità", 500 ciclisti pedalavanu 42 chilometri da u fronte di l'IMM Saraçhane Building à u Novu Aeroportu.

A Settimana Europea di a Mobilità hè celebrata ogni annu trà u 16 è u 22 di settembre in diverse cità di u mondu. In u scopu di l'avvenimenti urganizati cù u tema "Diversificà è Cuntinuà" quist'annu, a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà firmatu ancu una urganizazione speciale.

Cù l'urganizazione di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, 500 biciclette anu andatu à u Festival di Aviazione, Spaziu è Tecnulugia TEKNOFEST nantu à e so biciclette. L'urganizazione hè stata assistita da i dilettanti di a bicicletta da tutta Istanbul è da e cità circundante. L'Associazione Bicicletta di Istanbul, l'impiegati di İBB Beyaz Desk è centinaie di dilettanti di ciclismo cuminciaru à riunite davanti à l'Edificiu İBB Saraçhane da e prime ore di a matina. I cibi è e bevande di u colazione sò stati serviti à i participanti cù u veiculu İBB Mobile Buffet. Ogni ciclista hè stata presentata cù una t-shirt apposta, una campana è un manuale d'usu di bicicletta in a cità.

A BICICLETTA ARRIVA A 1.050 KILOMETRI IN ISTANBUL
Affrontendu i participanti prima di andà, u Sicritariu Generale di l'İBB, Hayri Baraçlı, hà dettu: "U nostru scopu principale hè di migliurà a qualità di vita di i nostri citadini, ci sò circa 160 chilometri di piste ciclabili in Istanbul in u mumentu. Speremu, avemu da aumentà à 2023 chilometri per u 1.050. Inoltre, ci sò apparati di bicicletta nantu à l'autobus IETT. In questu modu, vulemu aumentà l'accessibilità cù e biciclette. Continueremu i nostri sforzi per sensibilizà à questu puntu allargendu sta pratica in u metro, u battellu è u trasportu publicu stradale ".

2 CITTE PARTICIPAN À A SETTIMANA A MOBILITÀ
Cuminciandu u so discorsu salutendu i participanti in turcu, u presidente di u Cabinet di Trasportu di a Cummissione Europea Matej Zakonjsek hà dettu: "Più di 2018 cità participanu à a Settimana Europea di a Mobilità 2. In Turchia, quasi 700 cità participanu à più di 60 attività. Semu assai felici. Avemu da espansione l'usu di e biciclette per un trasportu più sanu, più còmode è ecologicu.

PEDALI 42 KILOMETRI
Dopu à i discorsi, 500 ciclisti pedalavanu versu u Novu Aeroportu sopra u Golden Horn Bridge, direzione Eyüp Göktürk, davanti à l'Edificiu İBB Saraçhane. IMM hà furnitu supportu à i ciclisti longu u percorsu di 42 chilometri da e squadre d'acqua è di salute. U trasportu gratuitu à i centri di a cità hè statu furnitu da l'autobus IETT per i ciclisti chì vulianu vultà da a tour.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*