A strada di Gaza larga 40 metri in Konya hè ghjunta à a fine

A Municipalità Metropolitana di Konya hè ghjunta à a fine di l'opere in Gaza Street, chì serà a strada più larga di Meram. In parte di l'opere, a strata di legante di l'asfaltu hè stata finita è aperta à u trafficu di i veiculi. A strada, chì hè prevista per esse cumpletata à a fine di l'annu, serà un novu ligame trà Meram New Road è Antalya Ring Road.

U travagliu cuntinueghja nantu à a Strada di Gaza, chì cunnetta a Antalya Ring Road è u centru di a cità è serà a strada più larga di Meram.

In parte di l'opere in a strada, a strata di legante di l'asfaltu hè stata finita è aperta à u trafficu di i veiculi, mentre chì l'Antalya Ring Road Entrance Junction hè stata disposta. Per d 'altra banda, i travaglii di pavimentazione in i lochi cumpletati di e residenze in a regione cuntinueghjanu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì anu purtatu una strada impurtante chì unisce Meram è Selçuklu à a cità è hà dettu: "Avemu aghjustatu una strada impurtante di 40 metri di larghezza à a regione di Meram. Creemu una arteria principale in a regione cù a strada chì costarà 20 milioni di lire inseme cù l'espropriazioni, è trasformemu e nostre arterie principali esistenti in anelli. I travaglii di l'infrastruttura di a seccione di 2 metri di a prima tappa di a strada è a strata di l'asfaltatu sò stati finiti è aperti à u trafficu. Cù a parte restante di un chilometru in a seconda tappa, l'attività di espropriazione sò realizate da a Municipalità di Meram à a Manutenzione Pesante. Cusì, quandu a nostra strada di 300 chilometri è mezu cù a so strada di bicicletta, i marciapiedi, l'asfaltu medianu è di qualità hè finita, ci sarà una nova cunnessione trà a Strada Nova di Meram è a Strada Antalya Antalya, è una nova strada principale chì attiverà a strada principale. custruzzione di zonificazione intornu à ellu. Spergu chì tutti i travaglii nantu à a strada di Gaza seranu finiti à a fine di l'annu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*