A linea di trenu Çorlu presenta un grande periculu

CHP Istanbul Deputy, Assemblea Public Works, Reconstruction, Cummissione di u Trasportu Gökan Zeybek hà avvistatu cù a linea di trenu Çorlu, chì hè stata riapertura dui ghjorni dopu à u disastru l'25 di lugliu, induve 8 persone sò morti.

Quandu u materiale utilizatu per u riempimentu hè esaminatu attentamente, Zeybek hà dettu chì ci sò stati pezzi rotti di marmaru, piastrelle è cimentu in questu, è dumandò à u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan: "Quantu precisu sò stati riparati nantu à a linea ferroviaria. , chì hè stata riapertura à u trafficu?" dumandò.

A quistione parlamentaria sottumessa da CHP Istanbul Deputy Zeybek è Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan per esse risposta hè a seguente:

"L'8 di lugliu 2018, à 17:00, in a pruvincia di Tekirdağ Çorlu distrittu Sarılar Mahallesi, Uzunköprü - Halkalı U trenu di passageri TCDD numeratu 12703, chì hà fattu a spidizioni, hà deragliatu cù 362 passageri è 6 persunale cù i biglietti, è i cinque vagoni daretu sò stati ribaltati. Sfortunatamente, 25 di i nostri citadini anu persu a vita è 341 sò stati feriti in u disastru. Dopu à l'incidentu, a superstruttura ferroviaria hè stata rinnuvata in qualchì modu è a linea di trenu hè stata riapertura à u trafficu a sera di u 10 di lugliu.

Allora, quantu precise eranu e riparazioni nantu à a linea di ferrovia, chì hè stata riapertura à u trafficu ?

In u risultatu di l'inchiesta, a linea, chì hè stata riaperta à u trafficu a sera di u 10 di lugliu dopu à l'accidentu, presenta di novu un grande periculu.

Quandu u materiale utilizatu per u riempimentu hè esaminatu da vicinu, si vede chì ci sò pezzi di marmura rottu, tile è cimentu in questu. I detriti di a custruzione sò stati posti nantu à a superficia inclinata creata per assicurà a stabilità di u riempimentu. Questi detriti si movenu sottu a piova forte è ùn hè micca pussibule di serve per un bellu pezzu in questu modu. Questa situazione mostra chì a probabilità di ripresentà un avvenimentu simile à u disastru in 8 July 2018 hè considerablemente alta.

1-Hè u riempimentu di culvert ricustruitu fattu in cunfurmità cù a tecnica di riempimentu?

2-Quale materiale hè stata utilizata per u riempimentu? Ci sò debris di custruzzione, marmura rottu, tile è pezzi di cimentu in i materiali utilizati?

3-Sò i blocchi di cimentu di rubble di custruzzione ghjittati nantu à a pendenza di riempimentu (superficie inclinata) creati per assicurà a stabilità (equilibriu) di u riempimentu?

Dopu a riparazione di a caldaia u 4-8 di lugliu 2018; U riempimentu di culvert ricostruitu, a tecnica di riempimentu è i materiali utilizati anu eliminatu cumplettamente i risichi per a linea ferroviaria, chì hè stata riapertura à u trafficu u 10 di lugliu?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*