Testi di Volu di u Novu Aeroportu d'Istanbul Finitu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, M. Cahit Turhan, hà dichjaratu chì i testi di cuntrollu di volu di u sistema ILS, chì permettenu à l'aerei di sbarcà bè ancu in cundizioni climatichi induve a visibilità diminuisce à zero, sò stati cumpletati in u Novu Aeroportu di Istanbul, chì serà apertu da U presidente Recep Tayyip Erdoğan u 29 d'ottobre.

Turhan hà dettu chì a prima fase di u Novu Aeroportu d'Istanbul, chì serà u più grande in u mondu quandu entre in serviziu, serà apertu cù una cerimonia da u presidente Recep Tayyip Erdoğan u 29 d'ottobre, è chì u travagliu in l'aeroportu in quistione cuntinueghja. à un gran ritmu.

Ricordendu chì l'aeroportu serà cumpletu in quattru fasi, Turhan hà dettu chì in a Fase 1, ci sarà un edifiziu terminale principale cù una capacità annuale di 90 milioni di passageri, una torre principale di cuntrollu di u trafficu aereu, duie 60 chilometri è 380 chilometri. aeroporti largu in a direzzione nordu-sud, 3,75 metri di larghezza è equipatu per sbarcà l'aviò A4,1. Ellu hà dichjaratu chì ci hè una pista, una zona di parcheggio per un totale di 2 aerei, 114 di i quali sò aerei chì si avvicinanu à a terminal principale, un hangar, carica / magazzinu, facilità di supportu aeroportuale chì furnisce servizii di ristorazione è di terra, è un parcheghju chjusu cù una capacità di 347 mila veiculi.

Enfatizendu chì i testi di i 1 sistemi ILS installati nantu à tutte e piste da esse aperte in a 4a fase di u Novu Aeroportu di Istanbul, realizati cù l'aviò di cuntrollu di volu di a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMİ) cù strutture di laboratori, sò stati cumpletati. , Turhan hà cuntinuatu cusì:

"ILS, definitu cum'è un Sistema di Atterraggio Strumentale chì permette à l'aeronave di avvicinassi è atterri in modu sicuru, soprattuttu in tempu nebbia, piovoso è nevoso induve u tettu di nuvola hè bassu è a visibilità hè limitata, servirà in a categuria 'CAT III' in u Novu Aeroportu di Istanbul. . "U sistema ILS, chì guida l'aeronave in orizzontale è verticalmente è li permette di sbarcà automaticamente nantu à a pista, permette un accostu è sbarcu còmode, è ancu a sicurezza in situazioni induve a visibilità hè alta".

Turhan hà rimarcatu chì grazia à u sistema in questione, i piloti seranu furniti cù l'uppurtunità di avvicinà è sbarcà in modu sicuru ancu in i casi induve a visibilità hè limitata o inesistente per via di nebbia, nuvole è pioggia in l'aria in u Novu Aeroportu di Istanbul, è chì tutti l'aiutu di navigazione, radar è sistemi di cumunicazione di l'aeroportu sottu a rispunsabilità di DHMI seranu ancu furniti.Ellu hà nutatu chì era pronta per u serviziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*