IETT urganizerà una spedizione gratuita à Teknofest

A riunione introduttiva di TEKNOFEST, chì ghjoca un rolu impurtante in a realizazione di a Turchia di u so scopu tecnologicu naziunale, hè stata. U presidente Uysal, chì hà assistitu à a riunione, hà dettu: "TEKNOFEST serà u puntu di scontru di pruduttori è investitori di tecnulugia. Una grande ecunumia serà creata cù questu festival ", disse.

U countdown hè principiatu per u Festival di Aviazione, Spaziu è Tecnulugia di Istanbul TEKNOFEST. A riunione introduttiva di TEKNOFEST, chì si terrà sottu a dirigenza di a Fundazione di a Squadra di Tecnulugia Turca è a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hè stata tenuta à u Museu di l'Aviazione Yeşilköy. U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul Mevlüt Uysal, u guvernatore d'Istanbul Vasip Şahin, u vice-ministru di l'Industria è a Tecnulugia Fatih Kacır, u presidente di u Cunsigliu di Trustees di a Turkey Technology Team Foundation Selçuk Bayraktar, u direttore generale di ASELSAN Prof. Dr. Haluk Görgün, Rettore di l'Università di Difesa Naziunale Prof. Dr. Erhan Afyoncu, rapprisentanti di l'urganisazioni di stakeholder chì sustene u festival è parechji invitati anu assistitu.

INCURAGIAMU A GIOVANI À INVENTARI
Uysal hà dettu in u so discorsu per l'impurtanza di TEKNOFEST in u sviluppu di a tecnulugia naziunale: "Istanbul hè una cità chì hà a prima sperienza di prova di volu in a so storia. Dapoi a prova di volu di Hezarfen Ahmet Çelebi, avemu una memoria ricca ma indimenticabile in studi di l'aviazione è u spaziu. Per questu mutivu, mantenemu ogni tentativu fattu per prevene u sviluppu, u sviluppu di u nostru paese è per avanzà à l'altri paesi. Pruvamu d'offre ogni serviziu tecnulugicu efficace è sustinibule à u benefiziu di u nostru populu in u cuncettu di l'urbanismu intelligente. Semu una di l'istituzioni chì utilizanu megliu a tecnulugia in questu campu. À u listessu tempu, investimu in i nostri ghjovani, chì sò u nostru avvene, è offrenu opportunità. Incuragemu i nostri ghjovani à fà invenzioni in i nostri attelli Try & Build. Cù Zemin Istanbul, riunitemu imprenditori è investitori. Prestu avemu principiatu u travagliu di u Golden Corn Science Center. Cum'è IMM, mubilizzemu tutte e nostre risorse in modu chì e tecnulugii à altu valore aghjuntu ponu esse realizatu in a nostra vita più veloce ".

CONTRIBUIRÀ GRANDE À L'ECONOMIA
Uysal hà dettu chì u festival farà una grande cuntribuzione à l'ecunumia di u paese, "Stu festival serà u puntu di scontru di pruduttori è investitori di tecnulugia. Cù sta festa, una grande ecunumia serà creata. Cù u so summit imprenditoriale, TEKNOFEST hà una caratteristica distintiva, perchè circa 750 imprenditori di tuttu u mondu vi vede l'opportunità d'investimentu in Istanbul è Turchia, a direzzione in quale a tecnulugia avanza, a so cumpetizione cù altri paesi pruduttori di tecnulugia in u mondu, è vi cunsiderà investisce cun fiducia in u futuru. Teknofest aghjunghjera valore à u valore di a marca di Istanbul. Incorporarà l'energia di a nostra ghjuventù in l'accumulazione di Istanbul è Turchia. I ghjovani chì cumpeteranu oghje à u festivale dirigeranu u sviluppu di u nostru paese cum'è pruprietarii di cumpagnie chì produci tecnulugia o cum'è amministratori publichi in l'anni à vene. In questu cuntestu, stu festival alimentarà u focu di novi scuperte, sia economicamente, tecnologicu, mentale è psicologicu ".

CHE A NOSTRA GIOVANI ABBIA CONFIDENZA
Enfatizendu chì i ghjovani duveranu avè fiducia in sè stessu per u sviluppu di a tecnulugia naziunale, Uysal hà dettu: "TEKNOFEST serà a risposta più grande à quelli chì provanu di mette ostaculi in u cervellu di u nostru populu, cum'è i mura chì circundanu Istanbul, dicendu: " Ùn pudete micca, ùn pudete micca chjappà cun elli ". In e parolle di u Maestru Necip Fazıl, stu festival apre una breccia sacra in i mura di a cità formate in a mente. Chì ognunu vede u travagliu chì hè statu fattu in u campu di l'aviazione è u spaziu in u nostru paese, da a prova di volu di Hezafen Çelebi da a Torre di Galata quasi 400 anni fà. I nostri ghjovani dissenu: "Pudemu ancu fà. È pudemu fà u nostru megliu ". Invitu tutti i Istanbuliti cù i so figlioli à vene à sta festa. Chì i nostri figlioli è ghjuventù esse infurmati nantu à i sviluppi in Turchia è in u mondu. Ch'ellu hà fiducia in sè stessu videndu ciò chì Turchia hà ottenutu ", disse.

IETT Organizerà un VIAGGIU GRATUITU
IMM hà pigliatu e misure necessarie per i citadini per avè un accessu faciule è veloce à TEKNOFEST. U trasportu gratuitu serà furnitu da autobus IETT da diversi punti di Istanbul.

E GENERAZIONI CRESCERANU PER PRODUZIONE A TECNULUGIA DI L'AVVENU
Dichjarà chì i tempi di vittoria cù battaglie di campu sò daretu, u guvernatore Şahin hà dettu: "Semu in un'era induve a tecnulugia, a scienza è a scienza si scontranu è cumpetenu. S'ellu ci manca stu fattu, seremu lasciati in questa età quandu simu in a Rivuluzione di l'Informazione, cum'è eramu in a Rivuluzione Industriale prima. U nostru statu, i nostri urganisazioni non-guvernamentali, è u nostru mondu scentificu, chì sò cuscenti di questu, facenu studii impurtanti per agisce cù questa cuscenza. Felicitatu stu sforzu. Stu festival hè ancu adattatu à a parolla di Mustafa Kemal Atatürk "U futuru hè in u celu". À u listessu tempu, i nostri ghjovani chì anu a cuscenza di "Independence is in the Roots" pruduceranu tecnulugia naziunale per stu paese è cuntribuiscenu à u sviluppu di u so statu è di a nazione. A ghjovana ghjinirazioni, chì pruducia a tecnulugia di l'avvene per u so paese, crescerà è serà motivatu grazia à sti festivali. Hè per quessa chì noi, cum'è l'Uffiziu di u Guvernatore, sustenemu TEKNOFEST. Avemu travagliatu per riunisce migliaia di i nostri studienti cù a tecnulugia ".

UNA PRIMA IN TURCHIA : CONCURSIONE ROCKET À TEKNOFEST
Dicendu chì TEKNOFEST romperà un novu terrenu, Fatih Kacır hà dettu: "Realizà TEKNOFEST cù i cuntributi di 30 organizzazioni di stakeholder. Trà u 20-23 di settembre, 14 cumpetizioni, 2 mila cuncurrenti, 750 squadre cumpetenu per Turchia. À mezu à sti razzi, una cumpetizione di missile sarà tenuta per a prima volta in a storia di Turchia. Cusì, a siconda cumpetizione di cohete in u mondu si terrà in Turchia. A cumpetizione hà iniziatu in Salt Lake è più di 3 ghjorni, 28 squadre lanciaranu i so cohete in u celu. In novu, a cumpetizione Fighting UAV, chì attachemu una grande impurtanza, si terrà in u scopu di Teknofest. Altri cuncorsi sò: Cumpetizione di cunquista robotica 1453, UAV supportatu a cumpetizione di Vehicle senza pilota di terra, corsa UAV, tecnulugia per u benefiziu di a cuncurrenza di l'umanità, a cumpetizione di l'aviò modellu, a cumpetizione di mudelli di satelliti, a cumpetizione di robotaxis, a cumpetizione di missile, a cumpetizione di sistemi submarini senza pilotu, a cumpetizione di UAV è a cumpetizione di intelligenza artificiale. In più di i cuncorsi, furniremu à l'ospiti un prugramma cumpletu di attività cum'è spettaculi di jet, salti di paracadute, glider, elicotteri è spettaculi acrobatici, applicazioni di simulazione, planetariu, tunnel di ventu, è esibizioni di aerei, chì includenu ancu ATAK è A400M. aviò."

PREPARAMU A GIOVANI PÀ A TECNULUGIA DI L'AVVENU
Enfatizendu chì si preparanu i ghjovani per a tecnulugia di u futuru, micca oghje, cù TEKNOFEST, Selçuk Bayraktar hà dettu: "U mutivu più impurtante per avè sta riunione oghje hè a mossa di tecnulugia naziunale chì permetterà à Turchia di sviluppà è pruduce un altu valore. tecnulugia aghjuntu. TEKNOFEST hà un rolu assai impurtante in a realizazione di a mossa tecnologica naziunale. Hè assai impurtante in quantu à elevà u nostru paese à a pusizioni chì si merita per sviluppà tecnulugii naziunali in u campu di l'aviazione è u spaziu. Cù sta festa, vulemu sensibilizà a nostra ghjuventù in u campu di a tecnulugia naziunale. I graneddi suminati cù sti cumpetizioni oghje portanu a produzzione di tecnulugii naziunali in u nostru paese sottu à a dirigenza di i ghjovani chì cumpetenu in questu campu in u futuru. Cù TEKNOFEST, avemu preparatu i nostri ghjovani per a tecnulugia di u futuru, micca a tecnulugia d'oghje. Invitemu tutti à vene à u nostru festival, chì includerà parechje cuncorsi è attività, è ancu avvenimenti sorpresa chì risonaranu in u mondu, micca solu cù e so famiglie, ma ancu cù i so membri di a famiglia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*