I travaglii di a Terminal Intercity di Menteşe sò finiti

L'opere di u mudernu è ambientalista Hinge Intercity Terminal, chì costarà 11 milioni 186 mila 400 TL da a Municipalità Metropolitana di Muğla, sò ghjunti à a fine. A strada Akkaya serà chjusa à u trafficu per 10 ghjorni, mentri l'istituzioni infrastrutturali cuntinueghjanu à travaglià nantu à l'arrangiamentu di a junction di u terminal.

U terminal mudernu è ambientalista, chì hè in custruzzione in u distrittu di Menteşe da a Municipalità Metropolitana di Muğla, hè ghjuntu à a fine. Mentre ghjunghje à a fine à u Terminal Hinge, chì pruduce a so propria elettricità à un costu di 11 milioni 186 mila 400 TL, u travagliu di junction cuntinueghja per a custruzzione di a produzzione per assicurà a sicurezza di u trafficu di a strada è u cunfortu di guida.

Sicondu a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana di Muğla, "A custruzzione di u terminal interurbanu mudernu è ecologicu di u nostru distrittu Menteşe hè ghjunta à a fine. Cuntinuemu à urganizà intersezioni per assicurà u cunfortu di guida è a sicurità di u trafficu, chì hè l'ultima tappa di u terminal, chì pruduce 80 per centu di a so propria electricità. In questu studiu, participemu à e nostre istituzioni infrastrutturali. Cù a fine di u travagliu di scavi, u spustamentu di e strutture infrastrutturali esistenti serà realizatu. Dopu à i travaglii di l'infrastruttura, u pavimentu d'asfaltu caldu serà stallatu. A strada Akkaya, chì hè attualmente chjusa à u trafficu, hè prevista per esse aperta à u trafficu à a fine di i travaglii chì durà 10 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*