U travagliu chì perde a so vita per u risultatu di un accidente di travagliu in Kardemir Buried

Una preghiera funebre hè stata fatta in a fabbrica per Halil Kuzören (49), chì hà persu a so vita per esse electrocuted in Karabük Iron and Steel Factories (Kardemir). I Steelworkers si precipitonu per piglià a preghiera funebre di i so amichi.

Halil Kuzören, chì hè maritatu è hà dui figlioli, era un travagliadore di mantenimentu elettricu. Halil Kuzören, chì hè statu purtatu à Karabük Training and Research Hospital in ambulanza, chì hè stata diretta à a fabbrica nantu à l'avvisu di i so culleghi, ùn pudia esse salvatu malgradu tutte l'intervenzioni.

A famiglia è i parenti di Halil Kuzören, i deputati di Karabük Cumhur Ünal è Niyazi Güneş, i membri di u Cunsigliu Mustafa Yolbulan è Hüseyin Çağrı Güleç, u direttore generale Ercüment Ünal, u secretariu generale di l'urganizazione di Çelik-İş, Recep Akyel, è u presidente di u sindacatu Karabüköng, u presidente di u sindicatu, anu assistitu à u funziunamentu di u funziunamentu di l'Ulbuköng. Square. è membri di u Cunsigliu di Branch, AK Party Karabük President Provincial Atty. İsmail Altınöz, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, altri funzionari di l'imprese è impiegati anu assistitu, i travagliadori appiccàvanu e foto di i so amichi nantu à u pettu.

U funerale di Halil Kuzören, chì hè statu mandatu à Yenice dopu a preghiera funeraria è e preghiere eseguite in Kardemir, hè statu intarratu in u cimiteru di a famiglia Yenice Yazıköy, dopu a preghiera funeraria eseguita dopu a preghiera di meziornu in a Moschea Yenice Yeşil.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*