Premiu à u Metro Driver chì Prevene u Disastru cù a so Cura

Öz Taşıma-İş Union hà premiatu u membru di u sindicatu Hüseyin Aydın, chì hà travagliatu cum'è trainee in u Metro d'Ankara è hà impeditu un disastru spegnendu u focu in u vagone.

Hüseyin Aydın, chì travaglia cum'è cunduttore in u Metro d'Ankara è hè membru di l'Unione Öz Taşıma-İş, hà impeditu u disastru cù a so attenzione. Aydın, chì hà fattu a spidizioni Kızılay-Batikent di pocu tempu, hà nutatu u fumu chì venia da u fondu di u metro chì era u cunduttore, è a sangue friddu hà evacuatu i passageri è spegne u focu sottu à a vittura tirà u metro in una zona sicura. . Per via di stu cumpurtamentu, Mustafa Toruntay, presidente di Öz Taşıma-İş Union, hà datu un premiu à u cunduttore di metro Hüseyin Aydın.

U presidente Mustafa Toruntay, chì hà fattu un brevi discorsu in a cerimonia di premiazione tenuta in a Direzzione di l'Operazioni di Metro di a Crescente Rossa; "U nostru fratellu Hüseyin Aydın, unu di i membri di a nostra unione, chì serve a nostra Ankara, porta a nostra vita è a nostra vita, hà impeditu un disastru cù a so attente è u so cumpurtamentu di sangue friddu. U nostru membru, chì hà rimarcatu u focu chì si sbatteva di colpu sottu à u vagone, hà evacuatu i nostri citadini senza pruvucà alcunu panicu è hà datu infurmazioni à i lochi necessarii è hà datu a prima risposta à u focu. Prima di quessa, unu di i nostri membri, chì hà travagliatu cum'è cunduttore in EGO, hà purtatu un passageru chì si era malatu in l'autobus à l'uspidale è hà salvatu a so vita. Avemu premiatu stu cumpurtamentu, è oghje avemu prisentatu u nostru preziosu membru Hüseyin Aydın cun un rigalu d'oru in nome di u nostru sindicatu per a so attenzione è u travagliu dedicatu ".

U Manager di l'Operazioni Metro M. Emre Cansev, chì hà assistitu à a cerimonia di premiazione, hà datu un certificatu di apprezzazione à u macchinista di trenu Aydın.

À a cerimonia tenuta; Murat Şimşek, Vicepresidente di u Cunsigliu, u nostru principale rappresentante di u locu di travagliu sindacale, i nostri rapprisentanti è parechji membri anu participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*