Adana Mersin serà ridutta à 25 minuti cù u trenu d'alta velocità

cù reti di ferru difendemu torna a patria
cù reti di ferru difendemu torna a patria

U guvernatore di Mersin, Ali İhsan Su, hà dichjaratu chì i travaglii di l'infrastruttura di treni d'alta velocità trà Adana è Mersin sò finiti à 98 per centu è hà dettu: "Quandu stu prughjettu hè finitu, u viaghju trà Adana è Mersin serà ridutta à 25 minuti".

In u so discorsu à a riunione tenuta in un caffè in a piazza di u quartiere di Adanalioglu è accumpagnatu da u vice-guvernatore Mahmut Halal è u guvernatore di u distrittu di Akdeniz è u vice-sindaco Muhittin Pamuk, hà dettu ch'ellu vulia à sente i prublemi è e dumande di i citadini, subitu dopu. riunione cù i Mukhtars di u Distrettu di Akdeniz in a riunione organizata da u Governatore di Mersin sohbet Dichjarà chì anu tenutu sta riunione per furnisce u serviziu à i nostri citadini, u guvernatore Su hà sottolineatu chì tutte l'istituzioni è l'urganisazioni publiche sò in turnu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana.

Cuntinuendu u so discorsu, u guvernatore Ali İhsan Su hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à l'investimenti in corso in Mersin è hà dettu: "A custruzzione di l'Aeroportu Regionale di Çukurova, chì cambierà a faccia di Mersin, cuntinueghja rapidamente. I travaglii di l'infrastruttura sò stati finiti, è i travaglii di superstruttura cuntinueghjanu. I travaglii di l'infrastruttura di "Trenu d'Alta Velocità" trà Adana è Mersin sò finiti à 98 per centu, è u prucessu di licitazione per a superstruttura cuntinueghja. "Dopu chì stu prughjettu hè finitu, u viaghju trà Adana è Mersin serà ridutta à 25 minuti", disse.

U guvernatore Su hà ancu dichjaratu chì un "Centru Logisticu" custruitu annantu à circa 500 decares di terra hè statu custruitu in Yenice, è chì 5 prughjetti cù un costu tutale di più di 34 miliardi di lire cuntinueghjanu in u campu di u trasportu. u guvernatore Ali İhsan Su; "Avemu finitu l'interscambio di u ponte Akbelen, è simu ghjunti à a fine di a custruzzione di l'interscambio Liman-Hal. Quandu a "Strada costiera Mersin-Antalya", chì u travagliu cuntinueghja rapidamente, hè finita, u tempu di viaghju trà Mersin è Antalya, chì dura 9-10 ore, serà ridutta à 4-5 ore. "U licitazione di l'autostrada Çeşmeli-Taşucu hè ancu tenuta", disse.

Cuntinuendu e so dichjarazioni, u guvernatore Su hà dettu ancu chì u travagliu nantu à a custruzzione di stagni 100 in tutta a pruvincia cuntinueghja; Hà nutatu chì u Guvernatore hà stallatu pavimenti in 2017 quartieri in 76, è chì i pavimenti seranu posti in 2018 quartieri in 91. U guvernatore Su hà dettu chì a custruzzione di Case di u Guvernu serà realizatu in 4 distretti, è chì i travaglii di asfaltamentu, è ancu a Casa di Condolence, u Centru di a Ghjuventù è i travaglii di custruzzione di u parcu, cuntinueghjanu senza interruzzione da a Municipalità di Akdeniz.

U guvernatore Ali İhsan Su hà cuntinuatu u so discorsu toccu à l'attività turistica in corso in tutta a nostra pruvincia è hà dettu: "Riparemu u Castellu di Silifke. À e Ruine Heaven-Hell, riparemu ogni locu, cumpresu l'ascensore, in modu originale. Parechji prughjetti per u turisimu sò in corso è quandu questi prughjetti sò finiti, Mersin hà da sperimentà un boom turisticu. "Avemu attribuitu 5 milioni è mezzo TL di risorse per a rinnuvazione cumpleta di 'Çiçek Pasajı' in u nostru distrittu Akdeniz, è u travagliu cuntinueghja rapidamente", disse. Aghjunghjite chì l'investimenti significativi cuntinueghjanu in u campu di l'educazione, u guvernatore Su hà dettu; Hà dichjaratu chì in più di tutti questi investimenti, i prughjetti di u Programma di Supportu Soziale (SODES) cuntinueghjanu rapidamente. Dichjarà chì u Ministeru di u Sviluppu hà furnitu 27 milioni 170 mila lire di sustegnu à i prughjetti SODES in a nostra cità, u guvernatore Ali İhsan Su hà ringraziatu una volta di novu l'ex Ministru di u Sviluppu è u Deputatu di Mersin, u Signore Lütfi Elvan, chì hà datu un grande sustegnu à a nostra cità. Governor Su cuntinuò e so parolle dichjarannu chì u nostru Statu è u Guvernu sò travagliendu non-stop in ogni campu è chì l'investimenti sò cuntinueghjanu rapidamente cù u sustegnu di i nostri citadini, è hà dettu chì u nostru Mersin diventerà una cità cumplitamenti sfarente quandu sti investimenti sò compie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*