U presidente Şahin: "Avemu fattu un investimentu di 120 milioni in u sistema ferroviariu"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, hà fattu dichjarazioni annantu à l'ultimu statutu di l'opere trà Kurupelit Last Stop-University Life Center, chì hè a 3ª tappa di u sistema Light Rail.

U presidente Zihni Şahin hà dichjaratu ch'ellu seguitava attentamente i travaglii è hà fattu esami è hà dettu chì u serviziu furnitu era un investimentu impurtante di 120 milioni di lire.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i travaglii: "U sistema Light Rail hà 5 tappe. U Prughjettu di Sistema di Ferrovia Ligeru di a 1a Tappa (L = 16 km trà Stazione è Università) hè statu messu in serviziu u 10.10.2010 è furnisce u serviziu cù veiculi 29. In u nostru 2nd Stage (L=14 km Between Gar- Tekkeköy) Light Rail System Project, tutti i travaglii di l'infrastruttura sò stati cumpletati è sò stati messi in serviziu u 10.10.2016. L'offerta per a 3rd Stage (L = 5,2 km trà Kurupelit Last Stop-University Life Center) u prughjettu Light Rail System hè stata fatta u 02.05.2017 è i travaglii cuntinueghjanu, è i test drives sò cuminciati da u 15 di settembre di u 2018. I preparativi di fattibilità di u nostru Prughjettu di Sistema di Ferrovia Ligeru di a 4a Tappa (L = 10 km trà Tekkeköy-Airport) cuntinueghjanu. I travaglii di l'infrastruttura cuntinueghjanu in a 5a tappa (Università-Taflan L=12 km) Prughjettu di strada preferita di trasportu publicu. À a prima tappa, a linea esistente hè stata custruita cum'è una strada preferenziale è hè prevista per esse messa in serviziu in 2019. Vogliu ringrazià u nostru ex sindaco è diputatu, u sgiò Yusuf Ziya Yılmaz, per l'iniziu è a continuazione di u sistema di ferrovia leggera. Cuntinuemu stu travagliu rapidamente. Puderemu una diversità significativa à a suluzione di u prublema di trasportu di u nostru Samsun. Implementaremu sistemi di trasportu intelligenti cù parcheggi multipiani è sistemi di città intelligenti. Avemu fattu passi impurtanti è firme per questu. Risolveremu cumplettamente u prublema di trasportu è trafficu di u nostru Samsun ". Dittu.

140.000 M3 SCAVATU 53.000 M3 BETON VERSA

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, hà continuatu e so spiegazioni cusì: "A Linea Tramvia di Light Rail System, chì hè stata custruita nantu à a Linea Campus OMÜ, partendu da l'attuale Stazione Università, hè una ferrovia à doppia pista di 5177 metri in totale è hè nantu à a strada di u sistema ferroviariu; 300 strutture viaduct di 150 m è 2 m di lunghezza, 340 struttura Cut-Cover cù una lunghezza di 1 m (portale d'entrata 140 m, zona di tunnel 70 m è portale di uscita 130 m) Inoltre, ci hè una pendenza di 1150% in u 6.45. m rùbbrica in a zona di furesta. Ci sò 7 stazioni in totale, è e fermate sò e Residenza, a Facultà di Medicina, a Facultà di Odontoiatria, a Scola Prufessionale di Salute, u Centru di Vita, a Facultà di Educazione è i Dormitori Hatsonu. Ci sò 3 substazioni novi, 3 passaghji à livellu di l'autostrada, 6 stazioni di basa di radiu. Ci hè un cavalcadu in acciaio di 112 m di lunghezza, 108 m à manca, 75 m à diritta è 295 m à a cunnessione principale, è 114 box di cimentu armatu cù una lunghezza di 1 m, chì cunnetta u cavalcadu in acciaio à a fronte di u facultà medicale, passendu sottu à l'autostrada, in ordine per assicurà u passageru intensivu di passageru da a facultà medica ferma à l'uspidale. Inoltre, ci sò passeggiate in muvimentu, cumprese 3 uscite è 3 sbarchi. Da a data chì avemu cuminciatu à travaglià in u scopu di l'offerta di u Sistema Ferroviario; 140.000 m3 di scavi, 62.000 m3 di riempimentu, 53.000 m3 di colata di cimentu, 4600 Tunnellate di Ferru di Custruzzione, 435 Tunnellate di Fabbricazione d'Acciaio, 194 Pali di Catenaria, 10354 m di posa di ferrovia di metru di traccia sò stati fatti. U costu di u prugettu hè di 15 milioni di TL. In fatti, a pruduzzione di i treni da esse aduprati cuntinueghja. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*