U presidente Aktaş hà distribuitu Ashura davanti à a stazione di Bursaray Osmangazi

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dichjaratu chì traversemu un periodu induve l'unità è a sulidarità hè necessaria più chè mai, è hà dettu chì anu u scopu di rinfurzà l'unità, a sulidarità è a fratellanza cù i trattamenti ashura in diverse parti di a cità.

Purtendu Bursa à u futuru cù investimenti in ogni campu da u trasportu à l'infrastruttura, da u sport à u patrimoniu storicu è culturale, a Municipalità Metropolitana mostra i migliori esempi di unità è sulidarità cù prughjetti suciali chì abbraccianu tutte e persone da 7 à 70. Cuntinuendu a tradizione di distribuzione ashura tenuta ogni mese di Muharram in diverse parti di a cità, a Municipalità Metropolitana cuntinua à riunisce tutti i segmenti di a sucietà intornu à i calderoni ashura. Mentre l'ashura hè stata distribuita à i citadini in i stands stallati davanti à a stazione di Bursaray Osmangazi, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, chì hà visitatu u stand, hà offertu ashura à i citadini cù e so mani.

Bursa hè cum'è ashura

Esprimendu chì cum'è a municipalità metropolitana, 11 mila persone seranu distribuite alimentari assortite in 50 punti diffirenti di a cità, u sindaco Aktaş hà nutatu chì ci hè un tempu quandu l'unità è a sulidarità hè necessaria più chè mai. U presidente Aktaş, chì hà paragunatu Bursa à una ashura in quantu à a so struttura di a pupulazione, hà dettu: "Bursa hè una cità formata da persone chì migraru da l'est à l'ouest, da u nordu à u sudu, i Balcani, u Caucasu è e diverse regioni. Bursa hà u listessu gustu di ashura. Ci sò diverse piante è frutti in Ashura, ma u risultatu hè una bella dessert. Tutti piglianu quellu gustu senza dì chì hà questu in questu, o chì ci hè qualcosa in questu. Sta cità, chì hè stata creata da e persone chì migraru da e diverse regioni, mette veramente a so firma sottu à seriu bellezza in u cummerciu, l'industria, u turismu, a cultura è l'arti. Avemu rinfurzà a nostra amicizia è i nostri fratelli à queste tavule ashura. Avemu u scopu di rinfurzà a nostra unità, sulidarità è fratellanza in questi tratti di a nostra Municipalità Metropolitana, di e municipalità di distrittu è di l'urganisazioni non governamentali ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*