A strada Bursa-Ankara diventa più sicura

Mentre chì ci sò eventi di morte è ferite per via di e barriere d'acciaio, chì sò state sfratte da l'impattu di a collisione, nantu à u cunduttore o i passageri à u mumentu di un accidente di trafficu, i barrieri di cimentu rimpiazzanu e barriere d'acciaio cù l'applicazione fatta da a municipalità metropolitana di Bursa.

A strada Ankara, chì attraversa Bursa nantu à l'asse est-ovest è hè stata custruita per u transitu in l'anni 1970, hè diventata a strada cù u trafficu più trafficatu in Bursa in l'anni. In l'accidenti chì si sò accaduti da u tempu à u tempu nantu à a strada cù a mediana cintrali circundatu da una barriera d'acciaio, i pezzi di barriera d'azzaru appiccicati in i veiculi anu causatu a morte o ferite invece di a gravità di l'accidentu. In accidenti di trafficu cù danni materiali, a deformazione di e barriere d'acciaio è a so rottura in certi punti mette in periculu a sicurità di u trafficu è ancu causatu a contaminazione visuale.

Sicuru è esteticu

I barrieri mediani trà Gökdere è Kent Square, chì hè l'unica regione induve ùn ci hè micca una linea Bursaray da Kestel à Görükle, sò rimpiazzati da a Municipalità Metropolitana. In parte di u travagliu, i barrieri di l'acciaio chì minaccianu a sicurezza di l'autostrada da u tempu à u tempu sò smantellati, mentre chì i barrieri di cimentu sò posti invece. Mentre chì u travagliu, chì hè statu realizatu trà 01.00 è 06.00 di notte per ùn disturbà u trafficu, hè statu finitu in larga misura, arrangiamenti speziale di u paisaghju seranu fatti in a seccione trà e duie barriere di cimentu. Cusì, a strada di Ankara diventerà più sicura è visualmente più estetica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*