Dibattitu di Culpa in Kanal Istanbul

canale Istanbul
canale Istanbul

Kanal Istanbul hè in l'agenda di a Cummissione Regionale per a Conservazione di i Beni Naturali. Hazal Ocak da a RepublicaSicondu a nutizia di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione è u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura, l'opinioni sò state richieste da a Cummissione Regionale di Istanbul per a Conservazione di l'Assi Naturali N ° 4 per u prughjettu cuntruversu Kanal Istanbul. I sperti anu avvistatu chì u prugettu puderia purtà à a distruzzione vitale è u disastru.

U prucessu di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) di u prughjettu Kanal Istanbul, chì hè statu dichjaratu cum'è un "prughjettu pazzo" da u presidente Recep Tayyip Erdoğan in 2011, hè statu lanciatu u 27 di ferraghju. U canali di 45 chilometri passa per i distretti di Küçükçekmece, Avcılar, Arnavutköy è Başakşehir. U canali parterà da u lavu Küçükçekmece, cuntinueghja longu u bacinu di a diga di Sazlıdere, passerà u paese di Sazlıbosna è ghjunghje à l'est di Dursunköy; Dopu avè passatu u paese di Baklalı, hè previstu di ghjunghje à u Mari Neru da l'est di u Lavu Terkos.

'Madness' nantu à 3 Faults

Duranti u prucessu EIA di u prugettu, emergenu assai infurmazioni novi. Hè statu dichjaratu chì ci sò 3 linee di difettu attivu à u fondu di u lavu Küçükçekmece, chì hè nantu à a strada di l'ultimu prughjettu. Una lettera da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Direzzione Generale di l'Infrastrutture Infrastrutture hà dichjaratu chì tutte e strutture infrastrutturali esistenti è previste nantu à a strada per u prugettu Kanal Istanbul seranu cambiate. Ministeru di Trasporti è Infrastrutture In dicembre 15, 2016, l'opinione hè stata dumandata da a Cummissione Regionale di Istanbul per a Conservazione di i Beni Naturali N ° 4 per u prughjettu cuntruversu Kanal Istanbul. U Cunsigliu hà discututu ieri a dumanda di u ministeru nantu à a so agenda. A decisione serà presa in i ghjorni à vene.

Acqua potabile Ranta Kurban

A Coordinazione Provinciale TMMOB d'Istanbul hà annunziatu u rapportu chì anu preparatu nantu à u prughjettu cuntruversu Kanal Istanbul u marzu passatu. Enfatizendu chì u prugettu puderia purtà à a distruzzione vitale è u disastru, u rapportu hà dumandatu un abbandunamentu immediatu di u prugettu. In u rapportu, chì hà enfatizatu chì u Mari di Marmara seria inquinatu, hè stata sottolineata chì Terkos è Sazlıdere, chì rispondenu à u 28.89 per centu di i bisogni d'acqua potabile di Istanbul, soffrenu.

À propositu di u Prughjettu Kanal Istanbul

Cù a realizazione di u Prughjettu "Canal Istanbul", chì hè pianificatu in i cunfini di a pruvincia di Istanbul, i distretti di Avcılar, Küçükçekmece, Başakşehir è Arnavutköy; Riducendu a pressione eccessiva in u Bosforu, impediscendu l'avvenimenti chì ponu accade dopu à un eventuale accidente marittimu, è cusì assicurendu a navigazione, a vita, a pruprietà è a sicurità ambientale di u Bosforu sò di grande impurtanza per a Turchia è per tutti i paesi chì utilizanu u Turcu. Stretti. Cù u prughjettu pianificatu, hè u scopu di minimizzà u trafficu di navi chì minaccia a vita è i beni culturali in u Bosforu, è di furnisce una opportunità di transitu alternativu à i navi esposti à u trafficu pesante à e duie entrate di u Bosforu.

Attualmente, i travaglii di ingegneria dettagliata sò sempre in corso, è u corridore dopu à u Lavu Küçükçekmece - Sazlıdere Dam - Terkos East, chì hè di circa 45 chilometri, hè previstu di serve Istanbul per 5 anni, sempre chì i travaglii di custruzzione sò finiti in 100 anni. è u mantenimentu necessariu hè fattu.

Rapportu di valutazione di l'impattu ambientale di Kanal Istanbul

Tuttu u Rapportu di Valutazione di l'Impattu Ambientale di Kanal Istanbul QUI scaricabile. (U schedariu hè 141 MB di dimensione)

Strada di u Canali di Istanbul

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*