Offerta di Riabilitazione di u Golfu è u Portu cunclusa

L'offerta di cunsulenza internaziunale in trè fasi organizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir in u scopu di u "Progettu di Riabilitazione di u Golfu è u Portu" hè stata cunclusa. Arti Proje Danışmanlık hà vintu l'offerta, in quale 6 cumpagnie, 12 di quali eranu straniere, anu participatu cù 9 offerte. A cumpagnia determinarà u metudu di dragage per u canali da esse apertu nantu à l'assi nordu di u Golfu in un annu, è prepararà un prughjettu per l'area di riciclamentu, l'abitati naturali è u trasferimentu di materiali dragati in queste zone.

Un'altra tappa impurtante hè stata lasciata in u "Prughjettu di Riabilitazione di a Baia è di u Portu di İzmir", chì hè statu preparatu per prevene u sfondamentu di u Golfu è ghjunghje l'obiettivu di u "Golfo di natazione". A Direzzione Generale İZSU di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà finitu i so preparativi dopu à u permessu di l'EIA per u prugettu è andò à l'offerta di cunsulenza internaziunale, hà cunclusu l'offerta aperta, a prima di quale hè stata tenuta u 27 d'aprile, a seconda u 5 di lugliu è u 14 di lugliu. terzu u 6 d'Aostu. E cumpagnie 12 chì rispondenu à i criteri di qualificazione sò state invitate à a seconda tappa di l'offerta, in quale 9 cumpagnie, 5 di quali eranu straniere, da l'Olanda, Belgio, Italia è Inghilterra, anu participatu cù offerte 7. Dopu à a terza tappa, in a quale i punti tecnichi è e pruposte finanziarii sò valutati, "Arti Proje Danışmanlık İnşaat Turizm ve Ticaret Limited Şirketi", chì hà u puntuatu tecnicu più altu è l'offerta finanziaria più bassa, hà vintu l'offerta di cunsulenza per 950 milioni XNUMX mila lire.

A cumpagnia aprirà un canali di circulazione di 1 chilometri di lunghezza, 13.5 metri di larghezza è 250 metri di prufundità nantu à l'assi nordu di u Golfu in 8 annu, trasferendu u materiale dragatu di 24 milioni di metri cubi da u canali à l'area di riciclamentu dopu. à a pianta di Trattamentu di l'Acque Reflue di Çiğli, cù u metudu più apprupriatu à l'habitat naturali di i materiali dragati, è prepararà sia prughjetti di cuncepimentu isulanu sia di implementazione isulana. In cunfurmità cù i prughjetti preparati, İZSU anderà à l'offerta di custruzzione. Per d 'altra banda, a Direzzione Generale di TCDD hà da realizà a scanning di u Canale di Navigazione, chì pigliarà 12 milioni di metri cubi di materiale cù una lunghezza di 250 chilometri, una larghezza di 17 metri è una prufundità di 22 metri, nantu à l'assi miridiunali. di u Golfu.

L'ambiente è l'ecunumia vinceranu
Cù u canali di navigazione chì deve esse apertu longu l'assi Sud da TCDD, l'acqua pulita entrerà in u Golfu, mentre chì u canali di circulazione da esse creatu da a Municipalità Metropolitana nantu à l'assi Nord aumenterà u flussu in questa regione. A qualità di l'acqua è a biodiversità serà migliurata. À u listessu tempu, a capacità di u Portu di Izmir aumenterà, è guadagnà u statutu di esse u portu principale cumincendu à serve navi di nova generazione. L'ecunumia regiunale è naziunale vincerà.
Quandu u travagliu realizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, unu di i più grandi prughjetti di riciclamentu ecologicu in u mondu, hè finitu, u Golfu tornerà à 80 anni fà. U più impurtante, cù stu prughjettu, u scopu di u "Golfo natatori" serà rializatu, mentre chì u rolu di Izmir in u Mediterraniu serà rinfurzatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*