Ligame Ferroviario Venendu à u Portu DP World

DP World Yarımca Port, chì hà un fatturatu globale di più di 4.3 miliardi di dollari in u Golfu, hà accoltu i membri di a stampa in u portu. I membri di a stampa eranu accumpagnati da u Cummerciu è u Manager di Comunicazione Corporativa Gökhan Yurteken, u Trainer Blue Collar Kenan Balcı, u Manager di Comunicazione Asude Şengül è u Manager di Operazioni Oğuzhan Ağca. Cù a cuntribuzione di a nostra pruvincia assai bonu equilibriu impurtazioni è esportazioni, 500 persone travaglianu à u DP World Port custruitu in u distrittu di Körfez.

584 MILLA CONTENITEURS SERRANNI ENTRATI

U portu, chì hè cumplettamente stranieri, hè diffirenti da l'altri porti cù sta funzione. A nostra sucetà hà a sede in Dubai. A cumpagnia, chì opera più di 40 porti in 78 paesi, furnisce ancu servizii portu è magazzini. I pruprietarii di l'imprese chì sò soddisfatti di l'investimentu in a nostra cità facenu piani d'investimentu induve ci hè una opportunità. Rispondendu à 1.3 milioni di cuntenituri, u portu entrerà in 584 mila cuntenituri finu à deci questu annu.

4.3 MILIARDI DOLLARS TURNOVER

Un fatturatu globale di più di 2017 miliardi di dollari hè statu ottenutu in u 4.3 à u portu, induve l'area di imbottitura, l'area di pre-cuntrollu, l'area duty-free, l'area doganale, l'attellu tecnicu, l'area di mantenimentu è a riparazione di i veiculi, l'area di ispezione, e sezioni di l'area di riempimentu. sò situati. A custruzzione hè stata finita 5 anni fà, è u funziunamentu propiu di u portu principia 3 anni fà. DP World Port, u portu più efficiente cuncepitu nantu à un containeru, parcheghja i so veiculi in a so propria zona per a cunvenzione di a ghjente di a regione. Manipulendu u più altu volume di containeru di Kocaeli, u portu cuntinueghja à cresce ogni annu.

Cuntrolli stretti di sicurezza

Furnendu infurmazioni nantu à u portu, u Manager di Operazioni Oğuzhan Ağca hà dettu: "Ci sò 500 persone chì travaglianu in u portu. U travagliu 3 turni in totale. Furnemu u serviziu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. U persunale è l'uffiziali di e dogane travaglianu in l'edificiu doganale. L'ufficiali d'ispezione sò in turnu in l'area di parcheghju è in l'area di ispezione di i veiculi di transitu. Avemu cuntrolli stretti nantu à a sicurità di u travagliu. Avemu un limitu di vitezza di 20 km. A ropa di travagliu è l'equipaggiu di travagliu sò à u più altu livellu. Furnemu ancu furmazioni di sicurezza in u travagliu ", disse.

A PRIMA IN TURCHIA

Cuntinuendu u so discorsu, Ağca hà dettu: "U portu hè statu custruitu cù un investimentu di 550 milioni di dollari. Avemu 44 trattori di terminal in u portu, 14 più à vene. Cuntrollamu e targhe di i veiculi in l'area di pre-cuntrollu di u portu. Avemu travagliatu nantu à u sistema di appuntamentu di i veiculi per a prima volta in Turchia. Cusì, cumpagnie è trasportatori entranu senza aspittà. Ci hè una applicazione unica in Turchia in u campu di carricà u containeru à i veiculi. Una parte di l'area hè circundata da filu, u scopu quì hè di maximizà e regule di sicurità. Operemu e macchine chì portanu i cuntenituri quì senza equipaggiu. Cerchemu di separà e macchine è i pedoni l'una di l'altru ", disse.

TARIFFA IMPIEGIATA FEMMINILE 16 PERCENT

Ağca hà dettu: "Dopu à a zona duty free, a nostra zona doganale principia. L'ufficiali di cunservazione travaglianu quì. E regule internaziunali sò applicate in questa zona. U tassu di l'impiegati femminili in u portu hè assai altu, intornu à 16 per centu. Avemu uperatori femine, punters è supervisori, è simu assai cuntentu di u nostru ambiente di travagliu regulare è urganizatu.Grazie à u nostru sistema à l'entrata è l'uscita, i numeri è i piatti di i cuntenituri sò leghje automaticamente. U scopu hè di evità l'errore persunale quantu pussibule. Se a ghjente face un sbagliu, torna à tutti cum'è un costu addiziale ", disse.

CONTROLLA 90 PIECES PER HORA

Dichjarà chì usanu l'ultime tecnulugia in u prucessu di dragage di cuntenituri è veiculi, Ağca hà dettu: "In u 90 per centu di i porti in Turchia, u containeru è u veiculu deve esse firmatu per fà sta operazione, è questu prucessu dura 15- 20 minuti. In DP World, invece, u veiculu hè verificatu senza firmà mentre passa per u dispusitivu XR. U dispusitivu rileva automaticamente u veiculu è eseguisce 90 cuntrolli per ora.

NESSUNA POSSIBILITÀ DI POLLUTA U MARE

Dichjarà chì anu pigliatu ogni tipu di precauzioni in quantu à a sicurità di u travagliu è l'ambiente, Ağca hà dettu: "Ùn ci hè micca pussibilità chì l'affari di i container inquinassi u mare. Separemu sacchetti di plastica è nylon. Semu nantu à a strada per riduce i rifiuti di plastica da 20 per centu in tutte e parte di u portu, sguassate tazzi è piatti di plastica è cambiate à u metudu di brocca, vetru, fiasco.I nostri gru sò spartuti in docks è gru di terra. Avemu fattu l'area di ispezione è a maiò parte di l'area di riempimentu di u containeru senza persone. I grandi machini travaglianu quì ", disse.

CONNESSIONE FERROVIARIA IN ghjennaghju

Dicendu chì l'operatori chì travaglianu per u trasportu di i cuntenituri sò sottumessi à una furmazione di 4 mesi, Ağca hà dettu: "Inizianu l'affari cù u certificatu chì anu ricevutu da l'associu portu. Avemu 21 operatori. Questi operatori travaglianu 65 ore à una altitudine di 8 metri. Di sicuru, travaglia periodicamente. Prestu ci sarà una cunnessione ferroviaria in u nostru portu. Hè attualmente in custruzzione. In ghjennaghju di l'annu prossimu, alcuni di i cuntenituri ghjunghjeranu à u nostru portu per ferrovia ".

NESSUN ALTRE PORTU IN STA CAPACITÀ

Ağca hà dettu: "Avemu dui docks. Dock number 1 hà a capacità di movimentazione di i più grandi containeri di u mondu di 453 metri è u dock number 2 di 465 metri. 40 navi arrivanu ogni mese. Sta capacità ùn hè micca dispunibule in alcun altru portu in Turchia. Ùn mantenemu micca quant'è persone pussibule sottu à a prima grua di quai, minimizendu cusì u risicu di quella parte di u persunale. Urganizeremu un eserciziu cù Tüpraş à l'iniziu d'ottobre ", hà cunclusu.

Surghjente: www.kocaeligazetesi.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*