GE Transportation è TÜLOMSAŞ ricevenu u primu Ordine di Locomotiva

ge powerhaul
ge powerhaul

GE Transportation furnisce cinque locomotive diesel-elettriche à Körfez Ulatma A.Ş., a cumpagnia di trasportu ferroviariu di Tüpraş, a più grande cumpagnia di raffineria di Turchia.

Körfez Transportation Inc. hè a prima cumpagnia di ferrovia privata in Turchia per fà una compra cusì, dopu chì u statu hà cuminciatu à emette licenze per l'usu di e linee principali un annu fà. L'accordu, annunziatu à a InnoTrans - Fiera Internaziunale di Sistemi è Veiculi di Tecnulugia Ferroviaria, copre e locomotive di a serie PowerHaul® di GE Transportation chì rispettanu i Normi ​​Europei è furnisce una ecunumia di carburante superiore.

Gulf Transportation Inc., chì hà affittatu cinque locomotive PowerHaul chì GE prima furnia à TCDD, radduppia a so flotta cù questa compra. Körfez Transportation Inc. U direttore generale Tufan Basarir hà dettu: "Cumu a nostra operazione cresce, hè criticu chì i prudutti ponu esse trasportati più veloce è più efficiente trà e raffinerie di Tüpraş. "Semu entusiasti di aghjunghje forza à a forza di a nostra flotta cù a prestazione pruvata di queste locomotive", disse.

Locomotive diesel-elettriche, cum'è e cinque locomotive precedentemente affittate da Körfez Ulatma A.Ş., saranu prodotte in Eskişehir da u partner strategicu di GE in Turchia, TÜLOMSAŞ. TÜLOMSAŞ produce locomotive PowerHaul di GE per u Mercatu Europeu, Mediu Oriente è Nordafrica. Sutta u cuntrattu, GE furnisce a tecnulugia di punta è u disignu di locomotive PowerHaul, mentre chì TÜLOMSAŞ furnisce i servizii di pruduzzione lucali, assemblea è teste finali.

Gökhan Bayhan, Direttore Generale di GE Transportation rispunsevule per l'attività di Russia / CIS, Europa, Mediu Oriente è Africa di u Nordu, hà dettu in a so dichjarazione: "Semu onorati di espansione a nostra forte presenza in Turchia è diventà u fornitore di locomotive preferitu per u settore statale è privatu. operatori. Stu accordu hè una tappa impurtante per sustene un mercatu dinamicu è crescente. Cum'è GE Transportation, simu fieri di cuntribuisce à i scopi di sviluppu di l'industria ferroviaria di Turchia cù e nostre tecnulugia è sperienza ".

U direttore generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, hà dettu ancu ciò chì segue annantu à l'accordu: "À TÜLOMSAŞ, sustenemu a produzzione di e locomotive più avanzate è d'alta tecnulugia cù a nostra cunniscenza, forza di travagliu qualificata è capacità." Avcı hà dettu chì a produzzione di locomotive cuntribuisce à u rinfurzà a sub-industria è dà veri benefizii à l'ecunumia di u paese, hà dichjaratu ch'ella crea un valore aghjuntu.

GE PowerHaul

Conforme à l'emissioni di l'UE Stage IIIa è i normi di interoperabilità TSI, a serie PowerHaul hè una locomotiva di pesu mediu di prestazione superiore. A serie PowerHaul hè dotata di u mutore GE PowerHaul P16 di tecnulugia avanzata di 3,700 cilindri 616 HP cù sistema di iniezione di carburante common-rail. A locomotiva, chì pò ghjunghje à a massima efficienza di putenza mentre risparmià u 18 per centu in u cunsumu di carburante, hà ancu aumentatu l'affidabilità è a forza di trazione cù a tecnulugia di cuntrollu di trazione AC d'altu rendiment è u cuntrollu di un arbre unicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*