A Direzzione di Partenza di a Seconda Tappa di Hulusi Akar Boulevard hè stata Cumpleta

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja a custruzzione di boulevards chì portaranu un grande sollievu à u trafficu di Kayseri. A direzzione di a seconda tappa di Hulusi Akar Boulevard, chì hè unu di i prughjetti à quale u sindaco metropolitanu Mustafa Çelik attribuisce una grande impurtanza, hè stata cumpletata. U travagliu cuntinueghja rapidamente per a direzzione di l'arrivu in Tavlusun Street, prima cunnisciuta cum'è Tavlusun Street. U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà annunziatu chì u costu di espropriazione di a strada sola era di 68 milioni di TL.

U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà annunziatu chì anu realizatu un travagliu straordinariu nantu à a seconda tappa di Hulusi Akar Boulevard, prima cunnisciuta cum'è Tavlusun Street. U sindaco Mustafa Çelik, chì recentemente hà datu infurmazioni nantu à u travagliu cù un briefing visuale, hà parlatu di u travagliu chì anu fattu per risolve i diritti di pruprietà nantu à a strada è hà dichjaratu chì anu spesu 68 milioni di TL solu per a tarifa di espropriazione. Enfatizendu chì a custruzzione di a strada pò esse ritardata di 3-4 anni se u prublema di pruprietà hè risolta per via legale, u sindaco Çelik hà dettu: "Ci era 124 vechji edifici quì. Ci era più di 124 beneficiari di 400 edifici. Simu ghjunti à un accordu cù più di 400 beneficiari scuntrenduli unu à unu è ottenendu u so accunsentu, è avemu demolitu tutte e strutture. L'edifizii quì eranu vechji è putriti. "I nostri citadini si sò trasferiti in edifici assai più sicuri è più durable cù i diritti di espropriazione chì anu ricevutu da noi", disse.

UN REGALU À U FUTURU DI KAYSERİ
Dichjarà chì continuanu à realizà prughjetti pianificati, estetici è funziunali in cunfurmità cù a visione di a Municipalità Metropolitana, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Çelik hà dettu: "Quandu sta strada hè aperta, vi vede u sollievu in Talas Street è Kartal Junction. A regione Anayurt hè una regione induve vive una populazione assai grande. Questu serà l'arteria principale attraversu quale Anayurt ghjunghje à a cità. Custruemu un boulevard assai largu di 50 metri cù una linea di sistema ferroviariu à mezu è trè partenze è trè arrivi da i dui lati. "Serà un boulevard in i standard occidentali cù camini di bicicletta, camini pedonali è spazii di recreazione à i so lati", disse.

DIRECTION DI Dipartimentu OK, DIRECZIONE ARRIVATA CONTINUANTE
A seconda tappa di Hulusi Akar Boulevard, da Aşık Veysel Boulevard à Talas, hè stata finita è a strada hè stata aperta à u trafficu. I scavi sò finiti in a direzzione di a strada, chì ancu in u so statu attuale porta un gran sollievu à u trafficu. In a strada, cuntinueghjanu i travaglii di stallazione di linea è di spustamentu di e cumpagnie di l'infrastruttura. Immediatamente dopu à a fine di sti travaglii, a custruzzione di a strada hà da principià è a strada serà asfaltata è aperta à u trafficu in pocu tempu. Hulusi Akar Boulevard hà da cumincià à serve in a direzzione di a partenza è l'arrivu in uttrovi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*