A Centrale Solare di ESHOT hà pruduttu 1.5 milioni di kWh di energia

A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà caricatu 20 autobus "completamente elettrici" chì hà aghjustatu à a so flotta l'annu passatu cù a so propria energia, hà risparmiatu 13 mila TL in 722 mesi. ESHOT, chì pruduce 1,5 milioni di kWh d'energia in u stessu tempu, vince premi successivi cù stu prughjettu. Dopu à l'Associazione Internaziunale di Trasportu Pùblicu (UITP), u prugettu hè statu ancu premiatu da l'Associazione Cità Sane.

A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà fattu un passu assai impurtante in nome di u trasportu amichevule à l'ambiente cù 20 autobus completamente elettrici chì hà aghjustatu à a so flotta, hà ancu furnitu un grande risparmiu producendu a so propria energia elettrica. ESHOT, chì furnisce tutta l'electricità necessaria per i novi autobus cù a centrale solare installata nantu à i tetti di l'attellu in Gediz, hà risparmiatu circa 2017 mila lire in cambiu di 1,5 milioni di kWh d'energia da l'aostu 722. Cù l'energia elettrica prodotta in a centrale elettrica di 1,38 MW, un totale di 13 tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu sò state impedite in 2.559 mesi. Stu valore hè uguali à a quantità di CO64 chì 175 2 arburi ponu filtrà in un ghjornu.

Novi pianti solari in strada
A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà ancu finitu i studii di fattibilità di e centrali solari cù una putenza tutale di 2 MW per esse installate in i garage Adatepe è Çiğli. Pigliendu l'azzione per compie l'appruvazioni di u prugettu è a preparazione di l'offerta à a fine di l'annu, a Direzzione Generale ESHOT uttenerà a maiò parte di l'energia elettrica chì cunsuma istituziunale da u sole cù questi investimenti.

Per esse annunziatu in i Stati Uniti
A Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hè stata cunsiderata degna di u "Premiu per l'Ambiente è u Sviluppu Sostenibile" datu da l'Associazione Internaziunale di Trasportu Pùblicu UITP l'annu passatu, hà vintu u premiu per a seconda volta cù stu prughjettu. U "Prughjettu di Trasportu Pùbblicu Zero Emission" hè statu ritenutu degnu di u primu premiu trà 2018 cità metropolitane in a categuria "Ambiente Salute" di a Cumpetizione di Best Practices 12 di l'Associazione Turca di Città Sane. I premii seranu tenuti u 12-14 ottobre 2018. Kadıköy Sarà presentata à a cunferenza organizata da a municipalità.

Stu successu di Izmir Metropolitan Municipality serà annunziatu à u mondu cum'è un esempiu in u rapportu di l'"Istitutu di Risorse Mondiale", cù a sede in Washington, a capitale di i Stati Uniti d'America, chì include i 16 migliori studii in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*