Istanbul Airshow 2018 hà iniziatu

L'Esposizione Internaziunale di l'Aviazione Civile è l'Aeroporti è a Piattaforma di a Catena di Fornitura di l'Industria di l'Aviazione (İSTANBUL AIRSHOW 2018) hà iniziatu.

U presidente interim Fuat Oktay, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione è Direttore Generale Funda Ocak è parechji funzionari d'altu livellu anu assistitu à l'apertura di ISTANBUL AIRSHOW 150, induve più di 4 cumpagnie mostraranu più di 40 aerei per 2018 ghjorni.

L'apertura di a fiera, chì hè stata urganizata cù u sustegnu di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, a Presidenza di l'Industrie di Difesa, a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile, a Direzzione Generale di l'Aviazione è Tecnulugie Spaziali, è l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu hè stata fatta. à u Terminal di l'Aviazione Generale di l'Atatürk Airport.

Dopu à i discorsi di Turkish Aerospace Industries Inc. (TUSAŞ) Presidente di u Cunsigliu Oğuz Borat è THY General Manager Bilal Ekşi, u nostru Ministru di Trasportu è Infrastruttura Cahit Turhan hà pigliatu a parolla.

In u so discorsu, Turhan hà dettu chì l'avvenimentu hè una fiera impurtante chì riunisce l'industria di l'aviazione mundiale è l'industria di l'aviazione.

"Avemu REALIZZAZIONI STORICHE IN AVIAZIONE"

Turhan hà dichjaratu ch'elli anu coronatu Turchia, u paese di u ponte, à u puntu di trasportu per 16 anni, da autostrade à ferrovie, da porti à aeroporti, è enfatizatu chì anu ottenutu successu storicu in u settore di l'aviazione.

Dichjarà chì u numeru di passageri serviti annu in l'aeroporti hè aumentatu da 16 milioni à 35 milioni in l'ultimi 195 anni, è chì anu cuminciatu à vola à 316 destinazioni internaziunali, Turhan hà ricurdatu chì avianu volatu à 60 destinazioni prima.

Spieghendu chì u nùmeru di aerei in e compagnie aeree hà aumentatu da 162 à 510, è chì anu aumentatu u nùmeru di aeroporti attivi da 26 à 55, Turhan hà dettu chì u nùmeru di paesi cù quale anu fattu accordi di l'aviazione civile hè aumentatu à 170.

Turhan hà dettu: "Avemu principiatu una nova era in l'aviazione cù u nostru novu aeroportu, chì serà apertu da u nostru presidente u 29 d'ottobre".

"ÙN PASSAremu fora di u nostru modu"

Turhan hà dettu chì l'infrastruttura di l'aviazione di Turchia è e capacità internaziunali aumentanu ghjornu per ghjornu, è chì facenu grandi sforzi per fà a tecnulugia chì utilizanu naziunale.

"U nostru scopu in l'industria di l'aviazione è u spaziu hè di diventà un importatore di tecnulugia; Per esse un paese chì pruduce, sviluppa è esporta tecnulugia ". disse Turhan, finendu e so parolle cusì:

"Avemu fattu una longa strada in a produzzione di aerei domestici è naziunali. L'atterrissimu è u sbarcu in u nostru novu aeroportu cù una capacità di 200 milioni di passageri ùn hè più un sognu, spergu chì vedemu ancu quelli ghjorni. Ancu s'è i nostri sogni sò l'incubo di qualcunu, ùn vulteremu micca da a nostra strada. Felicita à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a realizazione di sta fiera, chì crede chì cuntribuisce à u sviluppu di l'industria di l'aviazione ".

VICE PRESIDENTE FUAT OKTAY: "A TURCHIA VA APERTURA À U MARCATU GLOBAL CÙ I SUS UAVS E SİHAS PRODUTI. PROGRESSA RAPIDAMENTE"

In u so discorsu, u Vicepresidentu Fuat Oktay hà dichjaratu ch'ellu era felice di esse à a fiera cum'è qualchissia chì avia travagliatu in l'industria di l'aviazione civile per un tempu.

Oktay hà dichjaratu chì, subitu dopu à TEKNOFEST, chì hè una urganizazione di grande successu, Istanbul accoglie una nova urganizazione chì riunisce u mondu cummerciale in l'aviazione civile, sia in u campu di e compagnie aeree, aeroporti è in a creazione di a catena di supply di l'industria di l'aviazione. Dichjarà chì questu interessu chì hè accadutu solu una settimana fà ùn era micca tempurale, Oktay hà dettu: "Questu interessu hè u più grande indicatore chì Turchia hè estremamente determinata nantu à questu tema, chì serà è caminarà finu à a fine".

Spieghendu chì sta urganizazione, induve più di 150 cumpagnie è più di 40 aerei seranu esposte quist'annu, ghjoca un rolu impurtante in riunite l'attori di l'industria di l'aviazione globale, Oktay hà dettu: "Vogliu ringrazià a cumunità di l'aviazione internaziunale per u sustegnu chì anu datu à questu avvenimentu per 22 anni. Cù a prestazione eccezziunale di l'aviazione civile turca in l'ultimi 15 anni, l'Istanbul Airshow hà fattu una longa strada da u 2, quandu era urganizatu cù solu 1996 aerei.

Enfatizendu chì u rapidu prugressu di Istanbul versu diventà unu di i centri di l'aviazione mundiale durante stu periodu hè notevule, Oktay hà dettu:

"I sforzi fatti in u settore di l'aviazione portanu fruttu. U countdown hè principiatu per u novu aeroportu di Istanbul, chì serà unu di i 3 più grandi aeroporti in u mondu quandu tutte e tappe sò finite. U 21 di ghjugnu, u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, hà fattu u so primu sbarcu in u nostru terzu aeroportu. Hà dimustratu à u mondu sanu quantu hè sicuru. Speremu, u 29 d'ottobre, a prima fase di u nostru aeroportu serà cumpletamente finita è messa in serviziu. U nostru scopu per stu travagliu impurtante, chì hà una capacità annuale di 90 milioni, hè di ghjunghje à una capacità di passageru di 2023 milioni per u 200. Inoltre, hè previstu chì u novu aeroportu hà da creà opportunità di travagliu direttu è indirettu per 225 mila persone supplementari. Turchia diventerà u novu centru è l'isula d'attrazione di l'industria di l'aviazione civile. U nostru novu aeroportu serà a nostra marca oltre à esse u nostru prestigiu. "

Espristendu chì u sviluppu è u putenziale di a Turchia in u campu di l'aviazione li rende fieru, Oktay hà cuntinuatu cusì: "Turchia, per via di a so situazione geografica, assume u duvere di un hub naturale à l'intersezzione di l'Asia, l'Europa è l'Africa in quantu à e rete aeree. . In particulare quandu guardemu Istanbul cum'è un centru naturali, pudemu ghjunghje à più di 3 paesi in una distanza di volu di 40 ore è più di 5 paesi cù un volu di 60 ore. L'aviazione hè un catalizzatore impurtante in quantu à a situazione geografica è strategica di Turchia, a densità di a pupulazione, e capacità ecunomiche è l'opportunità turistica. Per quessa, i nostri guverni anu datu una grande impurtanza à l'aviazione in l'ultimi 16 anni, creendu una storia di successu. Ci hè stata una liberalizazione rapida in e rotte domestiche è internaziunali. In questu cuntestu, THY hè statu ancu privatizatu. In u risultatu di queste pulitiche di liberalizazione, u trafficu di passageri, merci è aerei trasportati da l'aria hè aumentatu circa 2003 volte da u 5. In cunfurmità cù sta visione, Turchia hà risuscitatu da u 30u à u 10u postu in a lista di i paesi di l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale (ICAO) in dati di trasportu aereu ".

Rimarchendu chì THY, chì vola à 16 destinazioni in 2003 paesi in u 50 cù e trasfurmazioni è i sforzi in l'ultimi 60 anni, vola avà à 120 destinazioni in 316 paesi, hà dettu: "Attualmente, u nostru paese, chì hà accordi di trasportu aereu. cù i paesi 170, hè cunnessu da l'aria cù questi paesi è à u stessu tempu hà aghjustatu sti punti à a reta di volu di e nostre compagnie aeree, chì cresce. Mentre u numeru di aerei di passageri registrati hè aumentatu da 167 à 511, u nostru trafficu tutale di passageri di 2003 milioni in 34 hà righjuntu 2017 milioni in 200. I nostri pulitichi innovatori in l'ultimi 16 anni è "Ogni citadinu turcu si mette in un aviò almenu una volta in a so vita". 1 milioni di i nostri citadini viaghjavanu in aereo per a prima volta, per via di a realizazione di i nostri scopi o "Airways are the people's way". Questu hè diventatu cumplettamente spargugliatu in tuttu u paese, è i viaghji aerei sò diventati un viaghju normale è ordinariu. In questu prucessu, hè impurtante offre più opzioni à i passageri in quantu à a cumpetizione, i prezzi di i biglietti più prezzu è a preferenza di l'aereo per viaghjà.

"CREDI CHE U SUCCESSU AUMENTARÀ PER SPARTA L'ESPERIENZA"

Fuat Oktay, u presidente è u vicepresidentu, hà dichjaratu chì l'industria di l'aviazione civile hè una di e zone più strategiche chì cunnetta a Turchia à u mondu in l'affari è u turismu, cù circa 200 mila impiegati diretti è un fatturatu di circa 20 miliardi di dollari.

Esprimendu chì volenu sparte l'esperienze di a Turchia per u benefiziu di l'aviazione civile mundiale, Oktay hà dettu: "In cunfurmità cù sta visione, sustenemu a pulitica di l'ICAO "Nisun paese lasciatu daretu", vale à dì "Nimu ùn sarà lasciatu". in questu cuntestu, sustenemu in particulare i paesi africani. Cridemu chì u successu aumenterà da sparte l'esperienza acquisita in u campu di l'aviazione civile cù parechji paesi ". disse.

Spieghendu chì in cunfurmità cù questi sviluppi, Turchia hè stata rieletta cum'è membru di u cunsigliu di l'ICAO dopu à 66 anni, di quale hè statu membru da a so creazione, Oktay hà cuntinuatu: "Turchia hè diventata un paese chì hà una parolla in u so constantemente. crescita è sviluppu di l'industria di l'aviazione è e pulitiche di trasportu aereu internaziunale. In a pianificazione di l'aviazione di Turchia 2023, avemu u scopu di aumentà u numeru di aerei di grande corpu à 750 è u numeru di passageri per ghjunghje à 300 milioni. Oghje, Turchia, chì hà a capacità di pruduce pezzi, hà ancu principiatu u prughjettu di pruduzzione di l'aviò di passageru mediu. In più di tutti questi sviluppi, l'attività ecunomica è turistica iniziata da u settore di l'aviazione civile di u nostru paese anu ancu acquistatu impulsu è 2018 hè statu un annu record per u turismu in u nostru paese. "Hè senza dubbitu di grande impurtanza di sparte stu puntu chì Turchia hà righjuntu in l'aviazione civile cù i nostri stakeholder è altri paesi nantu à una piattaforma internaziunale cum'è l'Istanbul Airshow 2018 International Civil Aviation and Airports Fair".

Ringraziendu u ministeru chì hà urganizatu l'urganizazione è e direzzione generale pertinenti, Oktay hà dettu: "Vogliu chì a Fiera Internazionale di l'Aviazione Civile è l'Aeroporti d'Istanbul 2018 rinfurzà l'unità di e forze, chì hè a necessità basica di u sistema di l'aviazione globale per a sicurità di u volu. è a sicurità di l'aviazione. Spergu chì sta urganizazione rinfurzà l'industria di l'aviazione di u nostru paese, incuraghjerà i nostri ghjovani à u mondu illimitatu è sicuru di l'aviazione, è porta à parechje cullaburazioni di successu ". usatu e frasi.

Dopu u so discorsu, Oktay hà visitatu i stands di l'urganisazioni chì participanu à a fiera inseme cù u Ministru Cahit Turhan è hà avutu infurmazioni nantu à u travagliu fattu.

VISITA DHMI STAND...

U presidente in funzione Fuat Oktay è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan anu visitatu u stand DHMI è hà parlatu cù u nostru Direttore Generale Funda Ocak per un tempu. sohbet anu fattu.

Fonte: DHMI

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*