"Giornata di a cità senza vittura" tenuta in Izmir

I residenti di Izmir anu avutu una ghjurnata piacevule in u secondu Kordon, chì era chjusu à u trafficu di i veiculi in u quadru di u "Giornu di a cità senza vittura". In u carrughju induve i pedoni è i ciclisti si movenu liberamente, si sentia musica è voce di i zitelli invece di corne.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà urganizatu una "Giornata di a Città senza Car" durante a Settimana Europea di a Mobilità, chì hè stata urganizata cù u scopu di "creà cità vivibili è sane aduprendu modi di trasportu favurevuli è sostenibili per l'ambiente". Una sezione di u Second Kordon hè stata chjusa à u trafficu di i veiculi per un ghjornu. Per riduce l'emissioni di carbonu è attirà l'attenzione à i prublemi di salute umana, a strada, chì era liberata da u trafficu di veiculi, era allegra cù i zitelli chì participanu à a pittura di sabbia, pittura di faccia, bicicletta tailandese, piramide gonfiabile è avvenimenti di treni. In l'area di l'attellu, l'attellu di maschere, marmura è ghjoculi anu attiratu una grande attenzione. Invece di i soni di i mutori è di i corni in a strada, chì era culurata cù spettaculi di pupi, pantomime è graffiti, i melodii di a Banda Municipale Metropolitana di Izmir s'arrizzò.

trasportu sanu
A cerimonia d'apertura di a Settimana Europea di a Mobilità, celebrata trà u 16 è u 22 di settembre, hà iniziatu cù una marcia di cortegiu. A marcia, chì era accumpagnata da a Banda di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà assistitu u Capu di a Delegazione di l'UE Ambasciatore Christian Berger, u presidente di u Gabinettu di a Cummissione Europea Matej Zakonjsek, u Segretariu Generale di l'Unione di i Municipi di Turchia Hayrettin Güngör, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir Muzaffer Tunçağ. è u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Bugra Gokce hà ancu assistitu. Dopu à a caminata, u prugramma cuntinueghja cù i discorsi di apertura. Hayrettin Güngör, Segretariu Generale di l'Unione di i Municipi di Turchia, hà dettu chì a Settimana Europea di a Mobilità hè stata celebrata in parechje parte di u mondu dapoi u 2002, è chì a Municipalità Metropolitana di Izmir dirige queste celebrazioni in Turchia. U presidente di u Gabinettu di a Cummissione Europea Matej Zakonjsek hà dichjaratu ch'elli travaglianu per prumove un trasportu sanu in Europa è in Turchia, è chì hè impurtante per İzmir per valutà alternative cum'è metro, tram, ferry è bicicletta in l'usu di i veiculi di trasportu publicu. U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Muzaffer Tunçağ, hà nutatu chì cù l'investimenti in u sistema ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, a rete di 11 chilometri hè aumentata à 180 chilometri oghje, è chì l'investimenti sò stati fatti cù u scopu di riduce l'emissioni di carbonu in a cità. L'ambasciadore di a Delegazione di l'UE Christian Berger hà dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hè un bonu cumpagnu durante a Settimana Europea di a Mobilità è chì vedenu diversi mudelli di trasportu in questa cità.

Dopu à i discorsi, ci sò stati ancu manifestazioni di zumba è pilates è "Tour in bicicletta di a cità senza vittura". A ghjente di Izmir, chì hà pigliatu e so biciclette è hà pigliatu u tour, hà datu un missaghju di l'ambiente pulitu andendu versu Montreux. U popular programmatore di radiu Nihat Sırdar hà ancu fattu una trasmissione in diretta per incuragisce a ghjente à aduprà metudi di trasportu sustenibili, cum'è a caminata o in bicicletta in l'area senza trafficu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*