Kocaoğlu hà esaminatu i travaglii di u metro in Narlıdere

Izmir, a cità cù a rete ferroviaria più forte in Turchia, riceve una nova linea di metro. U sindaco di a municipalità metropolitana Aziz Kocaoğlu hà visitatu u situ di custruzzione di u metro F. Altay-Narlıdere, chì hè stata offerta per 1 billion 27 million TL, è esaminò u travagliu di u tunnel. Andendu 30 metri sottu terra, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Attualmente effettuemu unu di i rari prughjetti di custruzzione in Turchia cù risorse pronte. "Aumenteremu u numeru di squadre di travagliu à 6 è cuntinueremu in e duie direzzione cù dui scavatori giganti", disse.

A reta di u sistema ferroviariu di Izmir, chì righjunghji 180 km, cuntinueghja à cresce. A Municipalità Metropolitana di Izmir aghjusta un novu ligame à l'investimenti di u sistema ferroviariu chì cuntinueghja ininterrottamente dapoi 14 anni. I travaglii di custruzzione di a linea F. Altay-Narlıdere, chì a fundazione hè stata stabilita in u ghjugnu è u prezzu di l'offerta era 1 billion 27 million TL, cuminciaru à guadagnà impulsu cù a fine di a fase di preparazione. U sindaco Aziz Kocaoğlu si n'andò à u cantiere di a custruzzione di u metro per vede i travaglii nantu à a linea di 7.2 chilometri è uttene infurmazioni è esaminò i travaglii di u tunnel in corso.

Andò à 30 metri di prufundità
Esprimendu a so satisfaczione chì u travagliu avanzava senza problemi à un ritmu rapidu, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Dopu à a fine di a custruzzione di u metro Üçyol-Üçkuyular, avemu finalizatu u prughjettu è l'indagine in terra è avemu fattu l'offerta di custruzzione per allargà a linea à Narlıdere. Avemu ancu cumpletu e facilità di prestitu. "U situ di custruzzione hè statu stabilitu è ​​u tunelu hà cuminciatu à esse scavatu", disse. U sindaco Kocaoğlu, chì hà ricevutu infurmazioni da a squadra di u prugettu in u situ di custruzzione, chì hà visitatu per a prima volta, à una prufundità di 30 metri, hà dettu: "A custruzzione di u tunnel avanza risolvendu i prublemi chì scontri è pruducia suluzione per via di l'abbundanza di inconnus. Avemu attualmente realizatu unu di i rari grandi prughjetti di custruzzione cù risorse pronti in Turchia. "Se nunda va male, avemu da cumincià à trasportà i passageri da Üçkuyular à Narlıdere in 3,5 anni", disse.

6 squadre travaglià à una volta
Dichjarà chì e squadre esperte in u mercatu stanu travagliendu in stu prughjettu per via di u recente rallentamentu di a custruzzione di metro in Turchia, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà continuatu e so parolle cusì: "Aprovecheremu sta opportunità è espansione à 6 squadre separate in i ghjorni à vene. . Questu significa chì acceleremu u nostru travagliu. Continueremu e nostre operazioni in duie direzzione cù dui scavatori giganti, cumunimenti chjamati TBM o moles. Questu cuntribuisce à accelerà u travagliu è compie un pocu più veloce. Pruvamu di custruisce u nostru metro cù l'ultime tecnulugia è sottu a guida di a ragione è a scienza. A municipalità metropolitana di Izmir hà guadagnatu assai sperienza in a custruzzione di metro. "Cuglieremu i benefici di questu in i nostri prughjetti futuri".

"Mostru sotterraneo" scavà 20 metri per ghjornu
In questu modu, i pussibuli prublemi di trafficu, di vita suciale è di infrastruttura seranu minimizzati nantu à a strada di metro di 7,2 chilometri, chì serà passatu per un "tunnel profondu" cù una TBM (tunnel boring machine). Un travagliu di scavi di 20 metri serà realizatu ogni ghjornu in u Tunnel di Narlıdere cù macchine definite cum'è "mostri sotterranei" in u settore. À a fine di u prucessu di custruzzione, chì hè prevista à 42 mesi, a linea di metro Narlıdere sarà composta da 7 stazioni: Balçova, Çağdaş, Dokuz Eylül University Hospital, Faculty of Fine Arts (GSF), Narlıdere, Siteler è District Governorship.

In u scopu di i travaglii in corso, a pruduzzione di perforazione di tunnel hà iniziatu cù l'arburettu situatu in a regione Balçova. Cù NATM (New Austrian Method), a cunnessione di l'area finu à a prima stazione, Balçova Station, à a linea esistente serà furnita. A fabricazione cuntinueghja à piena velocità nantu à l'arbulu per esse apertu per a TBM situata à l'incrozione di a strada Balçova Ata. Hè destinatu à abbassà a TBM da l'arburetu è inizià a scavi versu a fine di l'annu. À a stazione di Çağdaş, a fabricazione di l'arbureti per a cunnessione è i tunnel di piattaforma da esse aperti cù u metudu NATM cuntinueghja à piena velocità. I travaglii di custruzzione sò iniziati in a stazione di Çağdaş, a stazione di Güzel Sanatlar, a stazione di Narlıdere, a stazione di Siteler è e zone di pozzo. A fabricazione di l'arbureti principiarà in altre stazioni in i ghjorni à vene, è u travagliu continuarà cù 6 squadre separate per i tunnelli NATM è a fabricazione di l'arbureti in totale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*