Mostra di u Patrimoniu Cumunu di a Cultura Ferroviaria in Eskişehir

A delegazione di a municipalità di Treptow-Köpenick di Germania, a cità sorella di a municipalità di Tepebaşı, cunnosce Eskişehir.

Sindaco di Tepebaşı, Dt. U sindaco di Treptow-Köpenick Oliver Igel è a delegazione accumpagnata, accumpagnata da Ahmet Ataç, anu visitatu l'area induve si tinia u 12th International Eskişehir Terracotta Symposium. U presidente Ataç è i so invitati anu visitatu l'Esposizione di u Patrimoniu Cumunu di a Cultura Ferroviaria, chì hè basatu annantu à l'idea di ricuperà u patrimoniu cumunu in e cità sorelle è aperta in a zona di simposiu. Ataç è a delegazione tedesca anu esaminatu i ritratti in a mostra, chì hè stata tenuta in Germania l'annu passatu è chì a seconda tappa hè stata in l'area di simposiu. L'Esposizione di u Patrimoniu Cumunu di a Cultura Ferroviaria revela e somiglianze architettoniche di l'edifici di a stazione in Eskişehir è Treptow-Köpenick, l'impurtanza di e ferrovie per e duie cità, è u sviluppu di u trasportu ferroviariu in a storia di e cità. U presidente Ataç è i so invitati, dopu avè vistu a mostra, anu visitatu ancu l'artisti chì travaglianu in u simposiu è anu ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii chì travagliavanu. I cuntatti Eskişehir di u sindaco di Treptow-Köpenick, Igel, è a so delegazione cuntinueghjanu cù a so visita per cunnosce i prughjetti è i centri di a municipalità di Tepebaşı.

A Mostra di u Patrimoniu Cumunu di a Cultura Ferroviaria pò esse visitata in l'area di l'Antica Fabbrica Eti finu à u 15 di sittembri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*