L'armata deve esse più veloce

L'Aeroportu Internaziunale di Ordu-Giresun (OGU), chì hà risoltu un grande prublema in u trasportu, hè dumandatu à saltà in una nova era cù u trenu d'alta veloce.

A mancanza di linea di treni veloci chì emerge in u campu di u trasportu in l'"Ordu 1st Development Workshop" hà infiammatu di novu e discussioni di a Ferrovia Samsun-Sarp. À l'attellu, hè statu dichjaratu chì a custruzzione di u Prughjettu Ferroviario Samsun-Sarp hè unu di i passi più impurtanti per esse fattu per a regione, à u principiu di i temi discututi in u campu di u trasportu. Parallelamente à questu, hè statu nutatu chì a Strada Mar Neru-Mediterraniu deve esse trasfurmata in un sistema ferroviariu, è hè statu enfatizatu chì u sistema di ferrovia ligera deve esse implementatu trà i distretti di Persembe è Gulyalı. Hè statu dichjaratu chì sti trè prughjetti guidanu u sviluppu di Ordu, aumentà l'impieghi è attrae l'investimentu.

ŞAHİN: ORDU DIVENTA UN CENTRO LOGISTICO

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Ordu (OTSO), Servet Şahin, hà dichjaratu chì dopu à l'Aeroportu Ordu-Giresun, a Ferrovia Samsun-Sarp è a Strada Mar Neru-Mediterraniu sò i prughjetti più impurtanti per Ordu. Nutendu chì Ordu diventerà un centru logisticu cù a realizazione di i prughjetti discututi in l'attellu, Şahin hà dettu: "Avemu favuritu l'implementazione di treni à alta velocità in Ordu dapoi anni. Vulemu chì u trenu d'alta velocità, chì ghjunghje sin'à u marcuri, ghjunghje in Ordu. U fattu chì sta linea ghjunghje à Ordu indica chì hà da cuntinuà. Avemu ancu prughjetti per a Ferrovia Samsun-Sarp per passà per Ordu. Di sicuru, sustenemu ancu questu. L'accessu di a Strada Mar Neru-Mediterraniu à u sistema ferroviariu permetterà un trasportu più veloce da u Mediterraniu à u Mari Neru. Ordu hè situatu à mezu à u Mari Neru è questu hè a strada più corta. A struttura giugrafica di stu locu hè ancu assai adattatu per u sistema ferroviariu. U sistema di ferrovia leggera desiderata trà i distretti di Persembe-Gülyalı risolverà u trafficu in a cità è facilità u trasportu à l'aeroportu. A realizazione di sti trè prughjetti significa chì Ordu diventerà un centru logisticu. Hè significatu chì l'armata righjunghji 5 regioni. In altre parolle, significa trasportu direttu à 5 cità metropolitane è 40 cità nantu à a strada. Cù a realizazione di sti prughjetti, Ordu serà a cità più attiva in a regione di u Mari Neru.

YILDIRIM: PROGETTI IMPORTANTI

U presidente di l'Assemblea di a Camera di Cummerciu è Industria (OTSO) di Ordu, Levent Yıldırım, hà dettu ancu chì l'implementazione di trè prughjetti hè impurtante è hà dettu: "Questi trè prughjetti sò estremamente impurtanti per u futuru di Ordu. Sò i prugetti chì anu bisognu d'attenzione sia in quantu à facilità a vita cummerciale sia in quantu à u sviluppu di u turisimu. Per anni, avemu fattu ogni sforzu per creà sti prughjetti. Da avà, a realizazione attuale di sti trè prughjetti hè una di e nostre considerazioni più impurtanti. Sò personalmente cunvinta chì u statu cumpiendu i so duveri u più prestu pussibule quì. Perchè sti prughjetti sò prughjetti assai impurtanti per u populu di Ordu. A realizazione di sti prughjetti hè di grande interessu per noi cum'è a Càmera. In questu rispettu, vulemu è vulemu chì; ognunu deve dimustrà u so megliu sforzu è sti prughjetti venenu à a vita u più prestu pussibule. Hè assai impurtante per noi di implementà prughjetti chì affettanu significativamente a vita di ogni ghjornu di Ordu. Continueremu à seguità questi prughjetti ", disse.

IMPATTU DIRETTAMENTE SUL COMMERCE È TURISMU

Nutendu chì a realizazione di trè prughjetti attivà a vita cummerciale è turistica di Ordu, Yıldırım hà dettu: "A realizazione di questi trè prughjetti cuntribuiscenu principalmente à u sviluppu di a vita cummerciale di Ordu. Hè ancu impurtante per i citadini chì veneranu à a costa da l'Anatolia Centrale in quantu à mobilizà u turismu di Ordu. Ùn ci hè dubbitu chì sti prughjetti cuntribuiscenu à u turisimu. Inoltre, prughjetti chì affettanu direttamente i scambii cummerciale in Ordu. Inoltre, u fattu chì avemu un portu quì hè assai impurtante in quantu à u nostru cummerciu marittimu.

Surghjente: www.ordiolay.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*