Slowdown in Import Loads Duvuta à l'aumentu di i tassi di scambiu

I fluttuazioni di u scambiu mostranu ancu i so effetti in u settore logisticu. Enfatizendu chì a differenza di u scambiu hè riflessa in i prezzi di trasportu in terra, mare è trasportu aereu, u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Emre Eldener hà dettu: "Aghjunghjendu i carichi di trasportu à a dichjarazione doganale d'importazione multiplicendu a tarifa di vendita di valuta di u bancu cintrali hà aumentatu significativamente. l'assiette fiscale et donc les montants d'impôt payés.

U presidente di UTIKAD Emre Eldener hà dettu: "Siccomu i marghjini di prufittu sò generalmente bassi in i trasporti internaziunali, l'aumentu seriu di u scambiu chì avemu scontru in l'ultimi dui mesi hà messu e cumpagnie di logistica in una situazione assai difficiule chì sia dà e date di scadenza sia raccoglie fattura - Pagamenti datati TL. "Questa hè a situazione è vedemu chì e cumpagnie cercanu constantemente di truvà una suluzione negoziendu cù i so clienti. Pensu chì e cumpagnie di logistica è l'impurtatori implementanu diverse applicazioni cum'è a spedizione di valuta estera in u periodu à vene per eliminà i risichi potenziali di u scambiu ".

Eldener hà ancu sottolineatu chì l'importatori ùn anu micca ritiratu e merchenzie da i magazzini per via di l'aumentu di u scambiu è hà dettu: "Cù a diminuzione di i tassi di scambiu, a dichjarazione d'importazione hà cuminciatu à esse registrata. Sfortunatamente, i tassi di trasportu di l'esportazione in i spedizioni d'esportazioni stradali europei anu aumentatu assai. U mutivu di questu hè chì i veiculi chì vanu in Europa sò attualmente difficili per truvà carichi impurtati. Tramindui i fluttuazioni di u scambiu è u fattu chì assai facilità di produzzione in Europa eranu in vacanze in l'Aostu hà causatu qualchì disrupzione in i trasporti impurtati.

Dichjarà chì u prublema più grande sperimentatu per via di l'aumentu di i tassi di scambiu hè l'incapacità di scuntrà i costi mirati è e perdite di cambiu, u presidente di UTIKAD Eldener hà dettu: "Siccomu l'aumentu di u scambiu hè aghjuntu à i costi di i prudutti è venduti à u mercatu, i prezzi di i prudutti anu aumentatu significativamente. Ci era nutizia in i media chì certi cumpagnie anu annullatu i so ordini per u timore chì i fluttuazioni in i tassi di scambiu continuanu. Inoltre, l'imprese chì facenu impurtazioni regularmente anu ancu suspesu parzialmente i so spedizioni d'impurtazioni, aspittendu chì u mercatu di u scambiu straneru si stalla è pruvate di vende i so stock prima. Per quessa, ci hè statu un seriu rallentamentu in i spedizioni d'impurtazioni di l'aria, di u mare è di a strada in Aostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*