Risposta à l'Allegazioni di Corruzzione à u 3u Aeroportu da u Ministeru di i Trasporti

In u risultatu di e rivisioni fatte in u Prughjettu di u Novu Aeroportu di Istanbul in 10 fasi, cù una quantità d'investimentu tutale di 247 miliardi 4 milioni d'euros, da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hè statu decisu da l'amministrazione di pagà per e differenze chì ponu accade in favore di a cumpagnia di u cuntrattu in u costu d'investimentu, è u publicu incorre in una perdita in questu casu. Hè statu ancu dichjaratu chì ùn ci era micca cusì chì l'impresa di l'imprenditore facia un prufittu.

U Ministeru hà fattu una dichjarazione in quantu à l'allegazioni di u deputatu CHP Aykut Erdoğdu chì ci era corruzzione in u Novu Aeroportu di Istanbul.

In a dichjarazione, Erdoğdu hà dettu: "Cumu hà cambiatu l'elevazione è e coordenate in u Prughjettu di u Novu Aeroportu di Istanbul?" In risposta à a quistione, hè stata ricurdata chì e specificazioni di l'offerta è l'annessi di u prugettu, di quale l'offerta hè stata fatta u 3 di maghju di u 2013, stipulava chì l'elevazione, coordenate è u pianu maestru originale puderia esse cambiatu cù l'appruvazioni di l'amministrazione. . Hè nutatu chì dopu à firmà u cuntrattu cù a cumpagnia stabilita da a joint venture chì hà vintu l'offerta, sò stati realizati studi geologichi assai detallati sustinuti da rapporti di l'università nantu à a terra induve l'aeroportu serà custruitu, è per via di i sondaggi, revisioni in elevazione è coordenate in linea cù e disposizioni di a specificazione sò state ritenute necessarie è sta questione hè stata appruvata da l'amministrazione sottumessu à e cundizioni.

Hè dichjaratu in a dichjarazione chì hè statu decisu da l'amministrazione di pagà per e differenze chì ponu accade in favore di a cumpagnia di u cuntrattu in u costu d'investimentu di u prughjettu in 10 tappe cù una quantità d'investimentu tutale di 247 miliardi 4 milioni d'euros, cum'è u risultatu di e rivisioni fatte.Hè enfatizatu chì questu ùn era micca u casu.

A quistione di Erdoğdu, "Hè una situazione in favore di l'operatore è una perdita publica creata da a consegna di u situ 2 anni dopu a firma di u cuntrattu?" In risposta à a quistione, hè statu dichjaratu in l'articulu intitulatu a consegna di u situ di u cuntrattu chì, se ci sò decisioni di l'autorità ufficiale chì impediscenu a consegna di a terra, a consegna di u situ serà posposta.

Hè statu dichjaratu in a dichjarazione chì a consegna di u situ ùn puderia micca esse fatta perchè i permessi forestali finali necessarii ùn puderanu micca esse cumpletu dopu chì u cuntrattu hè statu firmatu per l'Istanbul New Airport u 19 di nuvembre di u 2013, è a cumpagnia incaricata hà realizatu a consegna di u situ, campu. misurazione di carte, indagine in terra è studii sismichi per preparà u prugettu.

"I banche furnì un totale di 4 miliardi 480 milioni di prestiti d'euro"

Erdoğdu, "Sò e cundizioni di garanzia di finanziamentu cambiate dopu à l'offerta è se u debitu di prestitu ùn hè micca pagatu, serà trasferitu à u publicu?" In quantu à a quistione, a dichjarazione chì Build-Operate-Transfer hè un mudellu di finanziamentu extra-bugetariu è chì l'investimentu tutale hè finanziatu interamente da u settore privatu, fora di u bilanciu statale, hà dettu chì a cumpagnia incaricata deve furnisce l'equità per un minimu. di 20 per centu di a quantità d'investimentu, Hè stata enfatizzata chì hà avutu à scuntrà u restu per mezu di creditu.

L'Amministrazione in questione hè autorizata à piglià u finanziamentu esternu furnitu à u scopu di finanzià l'investimentu è u serviziu, in casu chì a facilità hè presa da l'amministrazioni pertinenti prima di u periodu d'investimentu è di servizii ". In questu cuntestu, l'articulu 36 intitulatu a terminazione di u cuntrattu di implementazione di u Prughjettu di u Novu Aeroportu di Istanbul hè regulatu, è in casu di terminazione di u cuntrattu prima di a scadenza di u cuntrattu, a cundizione chì a facilità hè presa gratuitamente, "... attribuitu à l'investimentu è utilizatu in l'investimentu per ritirata da u creditu, ma finu à a data di terminazione di u cuntrattu. I spese principali è d'interessi, in casu di terminazione di i prestiti impagati à l'istituzioni di creditu finu à a fine di l'investimentu è i periodi operativi per via di a culpa di a cumpagnia, è in casu di terminazione, salvu per a culpa di a cumpagnia, u principale è tutte e spese di finanziamentu sò pagati à l'istituzioni di creditu da l'amministrazione in i termini è i periodi di l'accordu di prestitu attuale. a disposizione hè stata fatta.

Sottulineendu chì l'accordi di finanziamentu chì a cumpagnia incumbent farà cù i banche sò impurtanti per l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI), hè necessariu di fà u debitu è ​​esse direttamente parte di u cuntrattu, è in u quadru di l'articuli pertinenti di a specificazione. è l'accordu di implementazione, Hè statu nutatu chì a Direzzione Generale DHMI hà ancu participatu à e negoziazioni di u cuntrattu è era una parte di i cuntratti sopra citati.

Per u finanziamentu di u Prughjettu di u Novu Aeroportu di Istanbul, chì hè unu di i più grandi prughjetti d'investimentu in a storia di a Republica, un totale di 4 miliardi 480 milioni di prestitu di Euro hè statu furnitu da u gruppu bancariu, chì hè statu furmatu sottu a dirigenza di Ziraat Bank. , cù a participazione di banche statali cum'è Vakıfbank, Halk Bank, è ancu banche di u settore privatu cum'è Garanti Bank, Denizbank è Finansbank. Hè statu dichjaratu chì ùn ci hè micca garantia di tesoreria in u prugettu, chì hè statu realizatu in u scopu di Custruì-Operate-Trasferimentu.

"A terra chì hà persu a so qualità di furesta hè stata riabilitata"

Erdoğdu, "A terra, i valori di u ventu è l'impattu ambientale di questu aeroportu sò stati cunsiderati quandu sceglite u locu di l'aeroportu?" In risposta à a quistione, hè statu nutatu chì a vicinanza di l'area prevista per u prugettu à u mare è u centru di a cità, u prezzu bassu di l'espropriazione per una zona di prughjettu di questa dimensione, è l'incapacità di l'aeroportu di Atatürk scuntrà a capacità attuale sò trà i fatturi più impurtanti in a selezzione di u situ.

Rimarchendu chì a zona induve l'aeroportu hè stata custruita era prima una zona minera è hà persu u so caratteru forestale, hè statu enfatizatu chì a terra piena di fossa hè stata riabilitata è trasformata in una zona utilizzabile in una manera estremamente verde è ecologica.

Hè dichjaratu chì i travaglii di determinazione di u situ sò realizati in dettagliu prima di l'offerta, l'approvazione di a Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) in quantu à l'area di u prugettu hè ottenuta, e misurazioni di u ventu, i rapporti di indagine in terra sò preparati è questi sò dati à l'offerenti. hè statu nutatu chì i studii nantu à a flora è a fauna di a regione sò realizati, i studii di osservazione d'uccelli sò realizati meticulosamente, è quandu u prugettu hè finitu, un aeroportu chì pruduce a so propria energia, hè ecologicu, senza ostaculi, verde è hà per scopu di riceve u Certificatu Leed (Leadership in Energy and Environmentally Friendly Design) serà purtatu in u paese.

Erdoğdu, "L'apertura di l'aeroportu serà ritardata perchè e strutture necessarie per THY ùn puderanu micca esse custruite da IGA?" In risposta à a quistione, hè statu dichjaratu chì l'apertura di u Novu Aeroportu d'Istanbul si ferà u 29 d'ottobre, cum'è previstu.

Inoltre, hè statu dichjaratu chì, postu chì un tali traslocu è i prublemi chì ponu accade dopu ponu causà prublemi significativi per tutti i partiti è u settore di l'aviazione, l'adattazione è l'integrazione di u sistema studii di u persunale da esse impiegatu seranu realizati in modu adeguatu, è l'aeroportu sarà messu in opera à piena capacità gradualmente per prevene un errore irreversibile.

Inoltre, a dumanda di Erdoğdu, "Sò i materiali smantellati da altri lochi utilizati in a custruzzione di l'aeroportu?" A quistione hè stata rispostu enfatizendu chì i sistemi è i dispusitivi di punta sò stati utilizati in u prugettu è chì l'usu di materiali dismantellati da altrò era fora di quistione.

Surghjente: http://www.dhmi.gov.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*