Secondu annunziu di sconto ghjuntu in Bursa Transportation

avvisu di trasferimentu di bursaray
avvisu di trasferimentu di bursaray

A bona nutizia di un scontu hè ghjunta per a seconda volta da a Municipalità Metropolitana di Bursa in un ambiente induve tutti parlavanu di l'aumentu di u prezzu, di u cambiu è di l'aumentu di u prezzu. U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà annunziatu chì un secondu scontu di u 17 per centu serà fattu in u trasportu, in vigore da u 10 di settembre, quandu apriranu e scole.

Dichjarà 2018 cum'è "Annu Stradale è Trasportu", a Municipalità Metropolitana piglia passi successivi per facilità u trafficu è rende u trasportu publicu più preferitu. A Municipalità Metropolitana, chì hà fattu un scontu di u 10 à u 17 per centu nantu à u trasportu in dicembre scorsu, hà ancu datu a bona nutizia di un secondu scontu à tassi chì varianu da 17 à 4 per centu, in vigore da u 10 di settembre, quandu u novu annu accademicu principia.

"I sconti anu ricevutu una risposta seria da u publicu"

U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, inseme cù u Capu di Dipartimentu di Trasportu Hakan Bebek è u Direttore Generale di BURULAŞ, Mehmet Kürşat Çapar, hà fattu una dichjarazione annantu à u secondu studiu di scontu in a Stazione di Metro Nilüfer. U sindaco Aktaş, chì hà imbarcatu à BursaRay in a Stazione Acemler cù i so burocrati, hà accumpagnatu i citadini finu à a Stazione Nilüfer. sohbet fattu. Dichjarannu chì allevianu a ghjente di Bursa cù u scontu chì serà validu dopu à u 17 di settembre, u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş hà dichjaratu chì Bursa parla constantemente di trasportu, densità, prezzu è qualità di trasportu. U presidente Alinur Aktaş hà dichjaratu ch'elli facenu un intensu sforzu cum'è squadra per regulà tutti i parametri. Ricordendu chì anu fattu sconti in relazione à u trasportu chì varieghja da u 10 à u 17 per centu in dicembre, un mese dopu à u so postu, in particulare per i studienti, u sindaco Aktaş hà dettu: "In più di u scontu, i sconti è l'applicazioni gratuite chì avemu fattu in diverse date durante u Ramadan. è Eid al-Adha hà ricevutu una risposta seria da u publicu. Cù i regulamenti di l'intersezzione è l'allargamentu di e corsie, u trafficu hà cuminciatu à facilità in Bursa. U nostru travagliu cuntinueghja. U pianu maestru hè in preparazione. "Cù i cambiamenti di tariffu è e novi applicazioni di signalazione, averemu l'uppurtunità di portà 40 per centu più di a capacità attuale", disse.

Serà validu da u 17 di sittembri

U sindaco Aktaş hà annunziatu chì un novu scontu entrerà in vigore, à partesi da u 17 di settembre, quandu e scole aperte, è hà dettu: "I tariffi normali ligati à u sistema ferroviariu sò diminuiti da 2.40 à 2.30, risultando in un scontu di 4 per centu. Per i studienti, un scontu di 1.50 per centu serà applicatu, diminuendu da 1.35 à 10. In un ambiente induve tutti parlanu di aumenti, cambie è aumentu di i prezzi è crescenu i prezzi, a Municipalità Metropolitana prova di migliurà a so qualità è incuragisce u trasportu publicu cù sconti. A nostra priorità avà, cum'è era quandu avemu pigliatu l'uffiziu, hè u trafficu è u trasportu. "Travagliemu cù tutti i nostri sforzi per rilassate tutti i parametri", disse.

Inoltre, u sindaco Aktaş hà annunziatu ch'elli implementanu uni pochi di sconti è hà dettu: "Avemu fattu un accordu di scontu di 26 per centu nantu à l'autobus nantu à e linee Akçalar, Fadıllı, Hasanağa Sanayi, Gölyazı, Çataltepe, Saitabat-Derekızık, Doğancı è Bademli. Spergu chì u novu periodu di educazione è furmazione serà benefica è benefica per tutti quelli chì prufittàranu di u trasportu publicu. "Credu chì cù i novi sconti, assai più trasportu publicu serà accettatu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*