Cuntrolu strettu di l'autobus scolastici è u trasportu publicu in Van

A Municipalità Metropolitana di Van hà inspeccionatu l'autobus scolastici è i veiculi chì furniscenu servizii di trasportu publicu.

Durante l'ispezioni realizate da e squadre di a Direzzione di u Trasportu Terrestre di u Dipartimentu di i Trasporti, sò stati verificati i certificati di idoneità di i veiculi di l'autobus scolasticu è i permessi di rotte, è ancu l'equipaggiu di sicurezza di i veiculi, a piastra di i veiculi di a scola, i cinture di sicurezza è i serrature di a finestra.

In l'ispezioni assistite da u Vice-Segretariu Generale Fazıl Tamer, e squadre anu inspeccionatu questioni cum'è a conformità di a strada, a raccolta di passageri fora di a fermata, a densità di passageri è se l'assistenti sò stati impiegati in autobus è minibus chì furnisce servizii di trasportu publicu.

Dichjarà chì, cum'è a Municipalità Metropolitana, inspeccionanu periodicamente sia i veiculi di a scola sia i veiculi chì furniscenu servizii di trasportu publicu, u Subsegretariu Generale Fazıl Tamer hà dettu chì anu ricevutu risultati pusitivi in ​​l'ispezioni.

Nutendu chì anu iniziatu l'ispezioni da a prima settimana di a scola, Tamer hà dettu: "Oghje, inseme à i nostri squadre, avemu inspeccionatu i nostri servizii in Melen Street, induve i veiculi di a scola sò occupati. Avemu datu cunsiglii à i nostri cunduttori di serviziu per rispettà e regule è attente. Avemu fattu l'avvertimenti necessarii à quelli chì avianu carenze. Avemu avvistatu i nostri autobus publichi privati ​​​​è minibus nantu à prublemi cum'è coglie i passageri fora di e fermate, u trasportu di i passageri oltre a so capacità, è a conformità di a strada. Avemu fattu i nostri avvertimenti finali nantu à l'usu attivu di sistemi di bigliettu intelligenti, soprattuttu in autobus publichi, è micca impiegendu assistenti. Vogliu dichjarà chì aumenteremu e nostre ispezioni più freti. "Vogliu ringrazià l'amichi chì anu cuntribuitu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*