TCDD hà coronatu a Fiera İnnoTrans di Berlinu cù una magnifica finale

tcdd hà coronatu a fiera innotrans di Berlinu cù una grande finale
tcdd hà coronatu a fiera innotrans di Berlinu cù una grande finale

TCDD, chì hè u centru di l'attinzioni di i visitori domestici è stranieri cù i so urganisazioni di successu è hà ricevutu marchi sanu, hà coronatu a Fiera InnoTrans di Berlinu cù un magnificu finale.

A fiera ferroviaria più grande di u mondu INNOTRANS 12 (International Railway Technologies Systems and Vehicles) Fair, chì hè stata per a 2018ª volta in Berlinu, Germania, hè ghjunta à a fine.

3.000 cumpagnie da u mondu sanu è circa 50 cumpagnie da Turchia anu participatu; Participendu à a fiera, induve l'innuvazioni in tecnulugia ferroviaria, infrastruttura, custruzzione di tunnel è trasportu di passageri sò state esibite, TCDD hà apertu un stand di dui piani inseme cù e so filiali TÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜDEMSAŞ è una di e so cumpagnie participanti RAYSİMAŞ.

U MAGNIFICU STAND DI TCDD

TCDD, u flagship di l'industria ferroviaria turca, hà apertu u so stand più grande finu à a data in Berlin InnoTrans 2018, in u scopu di l'urganisazione fiera.

U stand TCDD, chì attrae l'attenzione di l'urganisazioni di stampa è offre una bella festa visuale cù i filmi è u so disignu mudernu è visionariu, hà guadagnatu un grande apprezzamentu da i visitatori cù i servizii furniti.

U stand stabilitu da TCDD, chì hà fattu u so nome cunnisciutu à u mondu cù l'impurtanza data à e ferrovie in Turchia in l'ultimi anni è investimenti chì necessitanu grandi investimenti è tecnulugia, in particulare a Ferrovia d'Alta Velocità, hà accoltu i principali rapprisentanti. di u settore ferroviariu mundiale.

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın hà accoltu e riunioni tenute in i so spazii largu è spaziosi cù a participazione di i direttori generali è altri ufficiali di a nostra filiale è affiliata, in particulare.

"SEMU TUTTI UNA GRANDE FAMIGLIA INSIEME"

Presidente è Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın, per u fattu chì ellu hè ancu u Vicepresidentu di l'Unione Internaziunale di Ferroviari (UIC), hà tenutu un intensu prugramma di reunione è visita durante a fiera.

Apaydın hà accettatu i principali dirigenti di cumpagnie naziunali è straniere, in particulare l'Unione Internaziunale di Ferrovie, à u stand TCDD è hà presidutu parechje riunioni.

Apaydın, chì hà visitatu i stand di cumpagnie impurtanti in u settore è hè stata accolta cun grande interessu, hà visitatu a locomotiva hibrida naziunale prodotta in TÜLOMSAŞ inseme cù i direttori generali di e filiali è l'alti funzionari di ASELSAN è hà tagliatu u nastro di apertura di a mostra.

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınTÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ, TÜDEMSAŞ è RAYSİMAŞ, una di e cumpagnie participanti, anu pigliatu una foto di souvenir inseme cù i dirigenti è u staffu di TÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ, TÜDEMSAŞ, participendu à a fiera sottu u tettu di TCDD è TCDD.

I ferrovieri, chì sò impastatu cù una cultura di più di un seculu è mezu, incurunatu a Fiera InnoTrans 2018 di Berlinu cù una magnifica finale dendu u missaghju "We Are All One Big Family Together" una volta di più cum'è sempre.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*