Record Participazione à TEKNOFEST

U Festival di Aviazione, Spaziu è Tecnulugia TEKNOFEST ISTANBUL, urganizatu per a prima volta in Turchia sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è a Fundazione T3, hà battutu un record trà festival simili in u mondu cù 550 mila participanti. U festival di "Footballs" hà furnitu una festa visuale è hà assistitu feroci cuncorsi tecnologichi. I citadini di tutte l'età, da i zitelli à l'anziani, anu assistitu à u festival, chì hà attiratu un grande interessu in particulare da i ghjovani è l'Istambuli.

U Festival di Aviazione, Spaziu è Tecnulugia (TEKNOFEST), tenutu à u Novu Aeroportu trà 3-20 Settembre sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è a Fundazione Turchia Technology Team (T23), hà attiratu una grande attenzione ancu s'ellu hè stata urganizata per a prima volta. U festival, chì hè statu tenutu per suscitarà l'interessu è a sensibilizazione in l'aviazione, u spaziu è a tecnulugia in tuttu u paese, hà avutu una presenza record in 4 ghjorni.

U presidente Mevlüt Uysal hà annunziatu chì 4 mila persone anu visitatu TEKNOFEST in 550 ghjorni. U sindaco Uysal hà dettu: "Durante stu prucessu, ci hè stata una participazione record, quasi 550 mila visitatori. Una media di quasi 200 mila persone l'anu visitatu ogni ghjornu. Quandu avemu principiatu, eramu esitanti, dumandassi s'ellu veneria tanta ghjente è s'ellu saria cusì animatu. Istanbul è Turchia avianu bisognu di un tali festival. "Hè grande chì ci hè tantu interessu ancu s'ellu hè u primu annu", disse.

TUTTI ERA CÀ, DA U BEBELLU IN SCUPU À U PIÙ VECCHIU

In particulare i ghjovani è i dilettanti di a tecnulugia dimustranu un grande interessu in u festival, induve i veiculi più veloci in u mondu cumpetenu. Centinaie di millaie di citadini, da i neonati à l'anziani, eranu trà i visitori di u festival, induve 42 mila ghjovani è millaie di Istanbuliti da 10 pruvince anu participatu.

I premii sò stati presentati cù a participazione di u PRESIDENTE ERDOĞAN

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà visitatu TEKNOFEST cù a so moglia Emine Erdoğan u sabbatu 22 di settembre, hà scontru cù i ghjovani amanti di a tecnulugia è hà visitatu l'area di u festival. Erdoğan hà ancu datu premii à i vincitori di i cuncorsi tenuti in u scopu di u festival.

U festival serà assistitu per 4 ghjorni da u Vicepresidentu Fuat Oktay, u Ministru di l'Affari Interni Süleyman Soylu, u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan, Ministru di Ghjuventù è Sport Mehmet. Muharrem Kasapoğlu, Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk, Ministru di u Cummerciu, Ruhsar Pekcan, Vicepresidente di l'Associazione Femminile è Democrazia (KADEM) Sümeyye Erdoğan Bayraktar hà assistitu ancu.

I PARTICIPANTI FASCINUTI GLI SPETTACOLI DI L'AVIAZIONE E I CONCURSI

Parechji veiculi è prudutti per l'aviazione è l'industria spaziale sò stati esposti à u festival, induve a participazione era libera. I tecnulugii naziunali sò stati visti da vicinu cù l'applicazione di realtà virtuale di e Forze Armate Turche. I stands di e cumpagnie chì participanu militari è civili offrenu spettaculi è cuncorsi in tuttu u ghjornu nantu à u palcuscenicu principale stallatu davanti à a torre di cuntrollu di l'aria, è i stands di e cumpagnie participanti offrenu assai opportunità di sperienza è ancu informazioni à i visitatori. Mentre chì l'aviò esibizione in l'area di l'avvenimentu era u focu di l'attenzione, soprattuttu per i studienti, i visitori dimustranu un grande interessu in l'aviò di trasportu di tipu militare C130 di a Forza Aerea Turca, hà visitatu l'internu di l'aeronave è hà pigliatu ritratti.

Stelle Turche, Solo Turk, squadra di paracadutisti, elicotteri 129 ATAK, UAV armati TB2 è spettaculi acrobatici di u primu pilotu acrobaticu naziunale prufessiunale di Turchia Ali İsmet Öztürk è a so figliola, a prima donna acrobatica pilota prufessiunale di Turchia Semin Öztürk, sò stati guardati cun admirazione. L'helicopteri Atak volendu in u celu anu ricevutu grandi applausi. L'entusiasmu, l'eccitazione è l'adrenalina cuntinueghjanu in tuttu u festivale. À u festivale, i citadini anu ancu mostratu un grande interessu in a piattaforma di u tunnel di ventu verticale chì furnisce una sperienza di volu libera in l'aria. A motocicletta di u deputatu di u Partitu AK è u corridore naziunale Kenan Sofuoğlu; A corsa contr'à a vittura di Formula 1, a vittura sportiva è l'aviò Solo Turkish F-16 hà ancu attiratu una grande attenzione.

In u scopu di u festivale, u Campionatu Mondiale di Drone, a Cumpetizione Hack Istanbul Cyber ​​​​Security, Take-Off International Entrepreneurship Summit, a "Race of Races" induve i 7 veiculi più veloci di u mondu cumpetenu, mozzafiato aerei, elicotteri è spettaculi acrobatici, THY travel hackathon, planetarium, salti di paracadute, mostra di strumenti aerei, applicazioni di simulazione, attelli di tecnulugia è educazione, cuncerti è attività sò stati urganizati.

In u festival urganizatu cù u scopu di a mossa di a tecnulugia naziunale di Turchia è a trasfurmazioni in una sucietà produttrice di tecnulugia, i mudelli di aerei disegnati da i studienti di u liceu in a Competizione di l'Aviò Modelli di l'Istambul High School sò sbulicati in u celu di u Novu Aeroportu di Istanbul. I finali di u campionatu di drone anu attiratu ancu una grande attenzione da i participanti.

In particulare i ghjovani anu dimustratu un grande interessu in i cuncorsi tecnologichi chì sò tenuti in 14 categurie diverse in u festival. I ghjovani anu dimustratu un grande successu in cuncorsi tecnologichi in quale più di 750 squadre è più di 2000 cuncurrenti anu participatu. I premii di i vincitori di i cuncorsi sò stati dati inseme da u vicepresidentu Fuat Oktay, u presidente di a municipalità metropolitana di Istanbul Mevlüt Uysal è u presidente di a Fundazione T3 Selçuk Bayraktar.

ANDATI À TEKNOFEST IN CICLISMO DURANTE A SETTIMANA EUROPEA DI A MOBILITÀ

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà urganizatu una urganizazione speciale chì riunisce a Settimana Europea di a Mobilità, chì si tene trà u 16 à u 22 di settembre ogni annu in diverse cità di u mondu, cù TEKNOFEST. 500 ciclisti è citadini anu participatu à u festival in bicicletta, pedalendu à 42 chilometri da l'edificiu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul in Saraçhane à u Novu Aeroportu di Istanbul.

IMM STANDS ATTRATU GRANDE ATTENZIONE

À u festivale, e soluzioni intelligenti di urbanizazione in i stand di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è e filiali IETT è IMM anu attiratu una grande attenzione da i citadini. I visitori anu avutu l'uppurtunità di sperimentà u Container di Riciclamentu Intelligente lucale è naziunale è u Modellu EDS cuntrullatu à distanza. In u scopu di u festival, IMM hà ancu urganizatu una cumpetizione cù Robotaxi è veiculi robotichi chì formanu a basa di i veiculi autonomi. I ghjovani inventori chì anu successu in a cumpetizione sò stati premiati.

TRANSPORTE GRATUITU È SUPPORTU ALIMENTARI STATU ANCHE PRUNITI

IETT; Hè furnitu servizii d'autobus gratuiti da 16 centri in i lati europei è anatoliani per chì i participanti puderanu andà à u festival cunfortu è rapidamente. Un totale di 09.00 mila 19.00 passageri sò stati trasportati à l'area di u festival cù 8 mila 510 voli urganizati trà 410 a matina è 150 a sera.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà distribuitu un totale di 306 mila 500 razioni alimentari, hà servitu pasti per 40 mila persone è 25 mila ahouras durante u festival. Hamidiye Kaynak Suları AŞ, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, offre più di 200 mila buttiglie d'acqua à i participanti ogni ghjornu.

A Direzzione di Relazioni Pùbliche IMM, chì hà urganizatu u festivale, guidò i participanti cù u so persunale 212 è hà coordinatu i studienti chì venenu à u festival per esse pigliatu da e scole è venenu è andà in a zona senza prublemi.

U FESTIVAL TROVU IN A PRESSA MONDIALE

TEKNOFEST; Hè stata cuperta in a stampa mundiale, cumprese a BBC è ABC News è l'Agenzia di Notizie Cinese Xinhua. L'urganisazioni di media da l'Inghilterra à a Cina è ancu u Pakistan coprevanu e manifestazioni assai populari è e gare di tecnulugia ferocemente cumpetitive nantu à i so schermi è i tituli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*