Terza dichjarazione di l'aeroportu da u Ministeru di i Trasporti

  1. Hè diventatu ubligatoriu di fà una dichjarazione à u publicu nantu à l'avvenimenti in l'aeroportu è u puntu righjuntu.

L'incidenti di i travagliadori in a custruzzione di u 3rd Airport, chì hè u prughjettu più grande di a Republica di Turchia è chì hè seguitu cù invidia da u mondu, sò seguitu da u nostru Ministeru.

Mentre chì a fundazione hè stata pusata, si diceva: "Ùn puderanu micca custruisce questu aeroportu", è dopu "Fermete a custruzzione di l'aeroportu, smettete di fà" durante e prutestazioni di Gezi.

Oghje, hè osservatu chì i stessi circhuli cercanu di distrughje a morale di a nostra nazione è a mutivazione di l'impiegati, cù l'affirmazioni chì "ùn puderanu micca apre l'aeroportu u 29 d'ottobre", pochi ghjorni prima di a so apertura. E discussioni, chì principiavanu cù quale serà u so nome, sò stati più tardi trasformati in una pruvucazione in quale alcuni gruppi marginali anu participatu è alcuni deputati di HDP è CHP sustenevanu l'incidentu di serviziu, è era destinatu à ritirassi à un puntu diversu.

Sta situazione hà causatu tristezza micca solu per u nostru prughjettu, chì hè u pumu di l'ochju di Turchia, ma ancu per tutta a Turchia. Stu prughjettu hè u prughjettu di l'orgogliu di Turchia è nimu hà da pudè piantà o impedisce. Cume avemu prumessu à a nostra nazione, serà messu in serviziu u 29 ottobre 2018 cù a prisenza di u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan.

Da u primu mumentu di l'incidentu in quistione, tutti i livelli di gestione di İGA anu passatu assai tempu à investigà i presunti prublemi è à risolve un prublema, s'ellu ci hè.

gestione IGA; scontra rapidamente cù l'impiegati per sente i so prublemi è e dumande; In u risultatu di a riunione, si sò cuminciati à fà passi cuncreti in i punti induve i prublemi sò stati rilevati, senza perde u tempu. Dopu à sta riunione, İGA hà scontru subitu cù i capi di i subcontrattori (circa 500 cumpagnie) in u so corpu è li dete struzzioni per risolve i prublemi.

I travaglii sò stati in u cantiere di l'aeroportu per più di quattru anni. U cantiere di custruzzione di u Novu Aeroportu d'Istanbul, chì cresce gradualmente è eventualmente ghjunghje à 36 mila impiegati, hà una populazione di distrittu di medie dimensioni.

Indubbiamente, una grande urganizazione hè necessaria in un situ di custruzzione di questa dimensione, da a pulizia, a salute, l'acqua potabile à l'alimentariu di l'impiegati. A gestione IGA cuntinueghja questu cun grande successu.

Inoltre, i pasti manghjati da tutti l'impiegati chì travaglianu in u prughjettu di u Novu Aeroportu di Istanbul, indipendentemente da u collu blu o biancu, è i feedback di i travagliadori sò attentamente esaminati è a so qualità hè pruvata. Tuttavia, per evità ogni mancanza, u nostru Ministeru hà dumandatu chì e sala di pranzu, i dormitori è l'altri spazii di vita suciale sò rivisitati una volta.

In quantu à u prublema di serviziu, una attenzione più meticulosa serà pagata à l'aumentu di u numeru di voli è à l'urganizazione di e zone d'attesa. Tende è zone d'attesa cuperte seranu create per u cunfortu di i travagliadori chì aspettanu u serviziu.

U nostru Ministeru cuntinueghja ancu u so travagliu è l'ispezioni per assicurà a salute è e cundizioni di travagliu còmode di l'impiegati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*