2 Mesi à Bursa T3 Tram Line

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dichjaratu chì anu determinatu un periodu finali di 2 mesi per a linea di tram T3, chì i travaglii di custruzzione sò sempre fermi, è hà dettu: "Se mi dumandate, ùn sarà micca abbastanza. "Se dumandate ciò chì saranu e cunsequenze, portaranu e cunsequenze", disse.

A riunione di u cunsigliu di settembre di a Municipalità Metropolitana hè stata. In a sessione tenuta in l'edificiu di u cunsigliu in Ankara Road è presieduta da u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, i travaglii in corso nantu à a linea di tram T2 è u debitu di l'affittu di u stadiu di Bursaspor sò stati purtati à l'agenda. A questione di e riunioni di a Tavola d'Abbundanza, chì sò periodicamente mantenite da a Municipalità Metropolitana, ma in pausa per un pezzu, hè statu ancu discututu in l'assemblea. U sindaco Aktaş hà dettu chì l'avvenimentu, chì si svolge in un quartiere sfarente ogni settimana è misura u pulsu di i citadini, serà ripresa da a Moschea Verde u venneri cù a preghiera matina.

"Anu sopporteranu e cunsequenze"

U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, in a so dichjarazione à a riunione di u cunsigliu di settembre, hà annunziatu chì anu datu un termini di 2 mesi à i funzionari di a cumpagnia di cuntrattu in quantu à a custruzzione di a linea di tram T3. Nutendu chì a linea T2 hè una applicazione cù una lunghezza di 8 mila 100 metri, 700 metri sotterranei è 7 mila 400 metri sopra a terra, 4 chilometri di quale hè cunnessu à Demirtaş OIZ, u sindaco Aktaş hà dettu: "Una estremità di l'anellu hè in a piazza di a cità è l'altru finale hè in u terminal. A cumpagnia travaglia, ma hè travagliatu nantu à a custruzzione di ferrovia simplice in u terminal. Per ragioni di forza maiò, avemu datu a data di ghjennaghju 2019. Se mi dumandate, ùn ci farà micca. Ùn sò micca ciò chì serà u risultatu. "Supporteranu e cunsequenze", disse.

"Ùn hè micca pussibule cumpensà l'aumentu di u dollaru"

In a so dichjarazione, u sindaco Aktaş hà ancu toccu l'aumentu di u tassu di scambiu di u dollaru in relazione à a linea di tram T2. Nutendu chì ùn hè micca pussibule per a Municipalità Metropolitana di copre e perdite derivanti da l'aumentu di a valuta straniera, u sindaco Aktaş hà dettu: "Se u statu sviluppa un sistema, sparteremu questu cù u publicu. U prughjettu hè di circa 75-80 per centu. "Semu pronti à fà tuttu ciò chì hè necessariu in u quadru legale per impedisce chì l'istituzione incurrà perdite", disse.

Compensazione di u debitu di affittu cù Bursaspor

In u so discorsu, u sindaco Aktaş hà ancu toccu u debitu di Bursaspor à a Municipalità Metropolitana per via di l'affittu di u stadiu. Dichjarà chì Bursaspor, cum'è ogni club di a Super League, hà difficultà finanziarie è chì furnisce u sustegnu necessariu cum'è istituzione per superà questu, u presidente Aktaş hà dettu: "Puderia esse una compensazione in quantu à u debitu? Ùn scrivemu micca i debiti per u mancatu pagamentu di l'affittu. Pratichimu in u quadru legale. "Hè cum'è cumprà una loggia", disse.

À a fine di e so parolle, u sindaco Aktaş hà enfatizatu chì e riunioni di a tavola Bereket, chì sò state sospese per un pezzu, ricominciaranu da u venneri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*