Dichjarazione di SAMULAŞ nantu à l'Accident di Tram

Un tram hà culpitu a persona di 10.50 anni chjamata ST in a stazione di Kılıçdede in Samsun à 77 am. A persona sottu u tram hè stata purtata à l'uspidale da l'ambulanza mentre era sguassata da sottu à u tram da i pompieri.

A seguente dichjarazione hè stata fatta da Samulaş A.Ş., affiliata à a Municipalità Metropolitana di Samsun, in quantu à l'accidentu: "Oghje à 10:50, u nostru citadinu ST, chì era appiccicatu sottu u tram dopu u cuntattu à u passaghju à livellu pedonale di a stazione di tramvia Kılıçdede, hè statu cacciatu da sottu à u tram cù l'intervenzione di i pompieri, squadre mediche è u nostru persunale. , chì hè ghjuntu subitu à a scena, è hè statu datu i primi aiuti da i squadre medichi in a scena, è hè statu purtatu à l'Hospital di Formazione è Ricerca di Samsun.

Cù l'infurmazioni chì avemu ricevutu, simu felici di sapè chì u nostru passageru ST hè in bona salute.

In questu riguardu, dumandemu gentilmente à tutti i nostri citadini di esse attenti à traversu i passaghji à livellu pedonale è à e fermate di tram per evità avvenimenti più tristi. Hè annunziatu à u publicu cun rispettu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*