Firmatu u protocolu di cooperazione BTSO è ESO

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), l'urganizazione ombrella di u mondu cummerciale di Bursa, è a Camera di l'Industria di Eskişehir anu firmatu un protocolu di cooperazione strategica.

Parlendu à a ceremonia di protocolu tenuta in a Sala di l'Assemblea di l'Edificiu di u Serviziu di a Camera di BTSO, u presidente di BTSO, Burkay, hà dettu chì si sò riuniti cù l'ESO per aghjunghje una nova dimensione à a cooperazione strategica chì anu iniziatu cù a Camera di l'Industria di Istanbul in u Bacinu di Marmara, chì hè u bacinu di Marmara. centru di ricchezza di Turchia. U sindaco Burkay hà nutatu chì anu firmatu un novu accordu di partenariatu cù Eskişehir, cù quale anu cooperatu in parechji prughjetti impurtanti, da portà a miniera di boru in l'ecunumia à l'avvenimenti di "Primavera di Design è Innovazione", in spazii strategichi cum'è l'aviazione spaziale, a difesa è a difesa. sistemi ferroviari.

UN PLAN D'ACTION SERÀ DETERMINU CU U GRUPPU ALTA TECNOLOGIA

Nutendu chì determinaranu piani d'azzione cumuna cù u gruppu di travagliu d'alta tecnulugia chì serà furmatu cù u protokollu, İbrahim Burkay hà dettu: "Cù un mudellu di cooperazione chì u nostru presidente ESO Celalettin Kesikbaş hà dettu ancu durante u periodu elettorale, purteremu a nostra Bursa è Eskişehir à u futuru cù un gruppu di urganisazioni forti chì dirigenu i scopi di u nostru paese. In u scopu di u nostru protokollu di cuuperazione, avemu ancu scopu chì una cità cù un altu putenziale cum'è Eskişehir per prufittà di l'esperienze chì avemu acquistatu cù MESYEB in qualificazione prufessiunale è certificazione. "Spergu chì u protocolu di cooperazione serà benefica per Eskişehir è Bursa". disse.

A NOSTRA COOPERAZIONE AGGUNGIÀ FORZA À A REGIONE

U presidente di l'ESO, Celalettin Kesikbaş, hà dichjaratu chì u protocolu di cooperazione trà BTSO è ESO aghjunghjerà forza à e duie regioni è hà dettu: "Semu imprenditori di a stessa regione. BTSO hà studii mudelli per i so membri. Vulemu ancu prufittà di sti prughjetti. A nostra cooperazione strategica avanzarà assai più veloce cù stu protokollu. "Credu chì Eskişehir è Bursa realizaranu prughjetti assai belli inseme in un futuru vicinu". disse.

Dopu à i discorsi, u presidente di BTSO İbrahim Burkay, u presidente di l'ESO Celalettin Kesikbaş, u presidente di l'Assemblea BTSO Ali Uğur è u presidente di l'Assemblea ESO Süha Özbay firmavanu u protocolu di cooperazione. I membri di u Cunsigliu di BTSO è ESO anu assistitu ancu à a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*