Un trenu di merci senza pilotu deraglia in Australia

Un trenu di merci senza pilotu hà deragliatu in Australia
Un trenu di merci senza pilotu hà deragliatu in Australia

Un pussibule disastru hè statu evitatu da u derailing di un trenu di merci senza pilotu chì hè andatu fora di cuntrollu in Devonport, Tasmania, Australia. Sicondu a dichjarazione fatta da a polizia di Tasmania, hè statu dichjaratu chì un pussibbili disastru hè statu evitatu da u derailment furzatu di u trenu di merchenzie senza pilotu, chì hè andatu fora di cuntrollu è ùn pudia esse firmatu, vicinu à u portu di Devonport.

L'ispettore di pulizzia Stuart Wilkinson, chì hà dichjaratu chì u trenu carcu di cimentu viaghjava à una velocità di circa 50 km per ora, hà dettu chì e squadre di pulizzia accendevanu e so sirene per minuti è informanu a ghjente di u periculu chì si avvicinava in a zona.

"Ovviamente, u timing era criticu", disse Wilkinson. U trenu andava versu Devonport è i residenti avianu bisognu à esse avvisati chì u trenu andava in quella direzzione. Sfurtunatamente, duie persone, una donna è una chì caminava nantu à a strada, sò state ferite da i pezzi lanciati da i carru rovesciati, disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*